sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

Annemette07

Hvad blev du sygemeldt for i graviditeten, og i hvilken uge ?
Og var det svært at blive sygemeldt ?

27+ pga stress der gav hyppige plukveer. :-) og det var ikke svært da jeg før har været syg med stress, dog gav det "kun" fravær ved uddannelse. Skal dog lige siges jeg ved graviditeten allerførst startede med at få influenza lignende symptomer, flimren for øjnene og andre ting efterfulgt af øget plukveer. 

Influenza stmptomerne havde jeg også ved stressen, så derfra vidste jeg at det nok var på tide. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er arbejdsløs og har fået at vide jeg har risiko for bækkenløsning.

jeg er ikke så langt endnu, og har heldigvis ikke ondt endnu, men jeg er bare nervøs for at jeg ikke kan blive sygemeldt, hvis det bliver slemt.

Men er det sværere at blive sygemeldt hvis man er arbejdsløs?

Anmeld

15. april 2014

Q86

Anonym skriver:

Hvad blev du sygemeldt for i graviditeten, og i hvilken uge ?
Og var det svært at blive sygemeldt ?

Blev deltidssygemeldt i uge 16 ca. Pga. Bækkenløsning og havde ingen problemer med at blive sygemeldt.

Er 23+1 i dag og kan mærke en væsentlig forskel på før og efter sygemeldingen.

Anmeld

15. april 2014

Mettefpigen

Uhh... tror jeg var ca 24 uger henne... det var pga begyndende bækkenløsning samtidig med at arbejdet ikke ville støtte min graviditet så fik ingen hjælp... og med det arbejdspres var hun bange for at jeg ville gå i alt for tidlig fødsel...

Anmeld

15. april 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

jeg er ikke så langt endnu, og har heldigvis ikke ondt endnu, men jeg er bare nervøs for at jeg ikke kan blive sygemeldt, hvis det bliver slemt.

Nej hvis lægen siger god for det så er der ingen kø på isen...

Anmeld

16. april 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Er selv arbejdsløs og har været det fra midt i graviditeten...

Blev sygemeldt i uge 25, på fysioterapi opfordring, grundet begyndende bl, min læge sygemeldte mig da Fys og afslapning ikke hjalp

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

Hej
Jeg er i uge 10 jeg er osse arbejdsløs, jeg har ingen energi og har ondt når jeg går og vågner med vildt ondt i ryggen hver morgen.

Jeg er osse bekymret for ikke at kunne blive sygemeldt. Jeg skal jo "ikke noget" da jeg går arbejdsløs. Men jeg skal om nogle uger starte på kursus som jeg glæder mig til. Dog har min mand sagt han ikke tror jeg kan holde til det.

Tror I jeg kan blive sygemeldt på ondt i rygge. Træthed og hovedpine i uge 10-12 jeg synes det lyder usandsynligt. Men er osse bekymret for om jeg kan holde til kurset. 7-8 timer på en stol virker bare hårdt lige nu. Også mister vel også muligheden for de 6 ugers kursus, hvis jeg bliver sygemeldt og derpå barsel.

Jeg kan slet ikke se mig selv få et job efter barsel efterhånden, det er sgu træls.

Åhh ja også føler jeg mig som den største Nasser, da graviditet jo ikke er en sygdom. Plus jeg jo osse er arbejdsløs. Åhhh 

Anmeld

21. april 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej
Jeg er i uge 10 jeg er osse arbejdsløs, jeg har ingen energi og har ondt når jeg går og vågner med vildt ondt i ryggen hver morgen.

Jeg er osse bekymret for ikke at kunne blive sygemeldt. Jeg skal jo "ikke noget" da jeg går arbejdsløs. Men jeg skal om nogle uger starte på kursus som jeg glæder mig til. Dog har min mand sagt han ikke tror jeg kan holde til det.

Tror I jeg kan blive sygemeldt på ondt i rygge. Træthed og hovedpine i uge 10-12 jeg synes det lyder usandsynligt. Men er osse bekymret for om jeg kan holde til kurset. 7-8 timer på en stol virker bare hårdt lige nu. Også mister vel også muligheden for de 6 ugers kursus, hvis jeg bliver sygemeldt og derpå barsel.

Jeg kan slet ikke se mig selv få et job efter barsel efterhånden, det er sgu træls.

Åhh ja også føler jeg mig som den største Nasser, da graviditet jo ikke er en sygdom. Plus jeg jo osse er arbejdsløs. Åhhh 

Kan intet sige men ville bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.