sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.748 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2014

Anonym trådstarter

Hvad blev du sygemeldt for i graviditeten, og i hvilken uge ?
Og var det svært at blive sygemeldt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Mor Christa

Første gang, omkring 20+ - blev sygemeldt pga bækkenløsning - det var ikke svært, da det var lægen og jm's forslag/råd. 

Denne gang er jeg også blevet rådet til sygemelding af læge, jm og akupunkturdame , me jeg vil virkelig ikke sygemeldes, da jeg studerer og meget gerne vil gennemføre dette semester, så er 35+3 i dag, stadig ikke sygemeldt og planen er at fortsat studere frem til fødsel, men også efter, da jeg skal op til eksamen et par uger efter fødsel :-) 

Anmeld

15. april 2014

Fuglemor

Anonym skriver:

Nu er det ved at være et par år siden. Min jordmoder sygemeldte mig 6 uger ca før termin. Og det var simpelthen pga meget slemme plukveer. De gjorde sindssygt ondt og hun mente det skyldtes stress og at jeg ikke slappede nok af. 

Anmeld

15. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Blev sygemeldt i uge 29 grundet mange plukveer, og her var det ikke svært overhovedet at få en sygemelding. Det var lægen selv der foreslog det.

Anmeld

15. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 23+ pga. bækkenløsning og mange plukveer. 

Og nej, det var ikke svært at få, selvom jeg bad om det uden at være blevet rådet til det af læge eller jm. 

Anmeld

15. april 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg blev fuldtids sygemeldt da jeg var 20+.

Det var JM som anbefalede det, da jeg døjer med højt blodtryk som er svært at regulerer.
Jeg havde allerede været indlagt 2 gange der pga det.

Ingen problemer i det

Anmeld

15. april 2014

CaWi

Anonym skriver: