Hvordan sover din 1,5 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

TNBC

EnSødMor skriver:

Min pige vågner typisk mellem 6.30 - 7.30 hver dag, sover til middag fra 12.30 - 15.00, i seng kl. 20.00 

Men problemet er at hun er begyndt ikke at være træt kl. 20.00 som hun plejer, hun leger bare videre og viser ingen træthedstegn og leger bare inde i sengen i op til en time uden at falde i søvn?

Jeg tænker om hendes middagslur er for lang? - Hvor meget skal jeg forkorte den?

Tak på forhånd piger.

En ting, prøv at lægge hende kl.12, så hun ikke sover til kl15, for så er det ikke længe siden hun har sovet, og er jo ikke ret træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

liten-mamma

EnSødMor skriver:

Min pige vågner typisk mellem 6.30 - 7.30 hver dag, sover til middag fra 12.30 - 15.00, i seng kl. 20.00 

Men problemet er at hun er begyndt ikke at være træt kl. 20.00 som hun plejer, hun leger bare videre og viser ingen træthedstegn og leger bare inde i sengen i op til en time uden at falde i søvn?

Jeg tænker om hendes middagslur er for lang? - Hvor meget skal jeg forkorte den?

Tak på forhånd piger.

Min datter på 15 mdr kommer i seng mellem 19 - 19.30 og vågner mellem 07 - 08.30 (alt efter hvor sent hun er kommet i seng)

Hun tager lur mellem 10 - 12, sover 3 timer og får derefter 1 times lur igen kl. 15 - 16 stykker

Anmeld

14. april 2014

Merii

Min søn er 18 mdr og fester hver aften og det har han gjort længe. Han har aldrig været god til at sove han vil hellere opleve noget.

han bliver puttet kl. 20.30 og faldt først i søvn kl. 22. Han vågner igen kl. 7-8 om morgenen. Jeg håber det snart retter sig lidt.

Anmeld

15. april 2014

charlottekri

EnSødMor skriver:

Tak på forhånd piger.

Min dreng kommer i seng kl 21 ca, måske en halv time før, og kommer op ca 05.30 og sover ca 2.5 time i dagplejen til middag. Men nu har mine børn aldrig haft brug for særlig meget søvn da min ældste var på samme måde. Føler mig måske lidt priviligeret i hverdagen da jeg har mulighed for at være mere sammen med mine børn inden sengetid da jeg har fuldtidsarbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.