Spørgsmål om vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

LinLin

Vi har begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Loa

Lunae skriver:

Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!

Så nu er det mig der undres! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Jeg ville synes det var ret så mærkeligt hvis min mand ikke gik med vielsesring.

Så i min verden er det mere end normalt at begge har ringe på....

Anmeld

15. april 2014

Nadia&Daniel

Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!

Så nu er det mig der undres! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Vores forlovedelsering er også vores vielsesring  

Anmeld

15. april 2014

Fuglemor

Lunae skriver:

Vi har begge en ring men kun jeg går med den. Min mand kan ikke gå med den grundet hans job

Anmeld

15. april 2014

et-ønske

Lunae skriver:

Vi går begge med vores, har kun haft den af iforbindelse med operationer, og der holder den anden part ringen imens på opvågning er det nærmest det første der kommer på igen

Anmeld

15. april 2014

Leob

Lunae skriver:

Har stemt andet. Vi har begge ringe, jeg går med min på fingeren, og min mand går med hans i halskæden pga. hans arbejde  

Anmeld

15. april 2014

Kløver

Lunae skriver:

Jeg har svaret at vi begge går med ringene, da min mand går med ringen, og den eneste grund til jeg ikke har min på, er at mine fingre hæver så jeg ikke kan passe den. Er ked af jeg ikke kan have den på, så havde mine fingre artet dig, havde vi begge ringene på, og synes også det er meget normalt i min omgangskreds at begge bærer deres ringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.