Spørgsmål om vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i vielsesringe?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.104 visninger
16 svar
6 synes godt om
14. april 2014

Lunae

Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!

Så nu er det mig der undres! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Krussedulle

Lunae skriver:

Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!

Så nu er det mig der undrer sig! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Det forstår jeg da ikke at folk undre sig over..

Jeg troede at det var ganske normalt.. vi har begge en, og går også med den..

Anmeld

14. april 2014

Lunae

Krussedulle skriver:

Det forstår jeg da ikke at folk undre sig over..

Jeg troede at det var ganske normalt.. vi har begge en, og går også med den..

Ja det troede jeg også, men det er åbenbart blevet lidt umoderne for en mand at have vielsesring / i hvert fald i min vennekreds!

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Lunae skriver:

Så nu er det mig der undrer sig! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Vi går godt nok begge med vores ringe men jeg kender flere par hvor fyren ikke har en, jeg ved ikke helt hvorfor med de er begge håndværkere, kan der måske være en risiko ved at have ring på fingrene når man bruger værktøj og sådan 

Monica 

Anmeld

14. april 2014

Lunae

Troldemommi skriver:

Vi går godt nok begge med vores ringe men jeg kender flere par hvor fyren ikke har en, jeg ved ikke helt hvorfor med de er begge håndværkere, kan der måske være en risiko ved at have ring på fingrene når man bruger værktøj og sådan 

Monica 

Ja den har jeg i hvert fald hørt flere gange!

Anmeld

14. april 2014

A&F

Her har vi vielsesringe, men manden bryder sig ikke om smykker. Han går heller ikke med ure eller halsskæde. Så kun jeg går rundt med vielsesring

Anmeld

14. april 2014

Hullabullabulla

Vi har købt vielsesringe til os begge, men min mand kommer kun til at gå med den i "fritiden" grundet den fare der er forbundet med at have ring på på jobbet..

Anmeld

14. april 2014

EAF

Så nu er det mig der undres! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?

Selvfølgelig vil jeg sige har begge vielsesringe på - med få undtagelser som f.eks i forbindelse med job som slagteriarbejder eller andet hvor det i arbejdstiden ikke er hygiejnisk eller er forbundet med fare for liv og lemmer vil jeg også tilføje 

Vi har begge herhjemme. 

Mærkeligt folk undrer sig over det.. 

Anmeld

14. april 2014

Lise

Vi har ingen ringe, fordi vi 1) ikke gad at bruge penge på det da vi skulle giftes og 2) vi kan ikke lide at gå med ringe.

Jeg går i stedet med en halskæde jeg fik af min mand da han friede til mig. Jeg tog den på til brylluppet, og har ikke haft den af siden.

Anmeld

14. april 2014

B&J

vi er dog ikke gift eller forlovet men vi er enige om her hjemme vi begge skal have ringe og gå med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.