Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!Så nu er det mig der undres! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!Så nu er det mig der undrer sig! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?
Nu har jeg hørt flere spørge overrasket, når jeg siger at vi har kigget på vielsesringe. De undrer sig over, hvorfor min kommende mand vil have en ring!Så nu er det mig der undrer sig! Er det ikke normalt at vielsesringe er noget parret har sammen?
Krussedulle skriver: Det forstår jeg da ikke at folk undre sig over.. Jeg troede at det var ganske normalt.. vi har begge en, og går også med den..
Det forstår jeg da ikke at folk undre sig over.. Jeg troede at det var ganske normalt.. vi har begge en, og går også med den..
Vi går godt nok begge med vores ringe men jeg kender flere par hvor fyren ikke har en, jeg ved ikke helt hvorfor med de er begge håndværkere, kan der måske være en risiko ved at have ring på fingrene når man bruger værktøj og sådan
Monica
Troldemommi skriver: Vi går godt nok begge med vores ringe men jeg kender flere par hvor fyren ikke har en, jeg ved ikke helt hvorfor med de er begge håndværkere, kan der måske være en risiko ved at have ring på fingrene når man bruger værktøj og sådan Monica
Her har vi vielsesringe, men manden bryder sig ikke om smykker. Han går heller ikke med ure eller halsskæde. Så kun jeg går rundt med vielsesring
Selvfølgelig vil jeg sige har begge vielsesringe på - med få undtagelser som f.eks i forbindelse med job som slagteriarbejder eller andet hvor det i arbejdstiden ikke er hygiejnisk eller er forbundet med fare for liv og lemmer vil jeg også tilføje
Vi har begge herhjemme.
Mærkeligt folk undrer sig over det..
Vi har ingen ringe, fordi vi 1) ikke gad at bruge penge på det da vi skulle giftes og 2) vi kan ikke lide at gå med ringe.
Jeg går i stedet med en halskæde jeg fik af min mand da han friede til mig. Jeg tog den på til brylluppet, og har ikke haft den af siden.
vi er dog ikke gift eller forlovet men vi er enige om her hjemme vi begge skal have ringe og gå med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128