Hvornår var du ikke i stand til at arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
27 svar
3 synes godt om
14. april 2014

Maja91

Hej kvinder

tænkte på et lille spørgsmål.

hvor langtid før termin gik du fra ? Og hvorfor ?

jeg planlægger jo og få igang sådan at hvis det sker i første forsøg ville termin være 10 dage efter udannelses slut

ville nemlig bare godt igang nu, men ville gerne gå at blive færdig først.

jeg er indforstået med der kan ske noget også må man jo bare gå fra før og starte op igen efter barsel.

men følte i jer i stand til at tage arbejde til det sidste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

LinLin

Første gang var jeg vikar på botilbud indtil 17 dage før jeg fødte det var en måned før termin - kunne godt have været der længere, men faderen kom hjem fra Kosovo, så jeg ville gerne nå at være sammen med ham inden babyen kom

Anden gang gik jeg på barsel 8 uger før (+ 1 uges ferie, så 9 uger ialt) arbejdede i vs og det var ved at være hårdt, så der havde jeg nok ikke syntes det var fedt ret mange uger mere

Anmeld

14. april 2014

Rockertand

Maja91 skriver:

Hej kvinder

jeg planlægger jo og få igang sådan at hvis det sker i første forsøg ville termin være 10 dage efter udannelses slut

jeg er indforstået med der kan ske noget også må man jo bare gå fra før og starte op igen efter barsel.

8 uger før, fordi det siger overenskomsten. Kunne sagtens have arbejdet indtil vandet gik

Anmeld

14. april 2014

Momster89

Første gang fik jeg ledig fra omkring uge 20.
Anden gang var jeg i skole den dag jeg fødte

Anmeld

14. april 2014

Klumpe-dumpe

Maja91 skriver:

Hej kvinder

Til dagen før jeg fødte.

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Blev sygemeldt i uge 13-14 ca første gang pga voldsom svimmelhed og kvalme/opkast 24/7.  Håber virkelig jeg slipper denne gang! 

Anmeld

14. april 2014

charlottekri

Det kommer helt an på hvilket arbejde du har tænker jeg... Jeg gik fra 8 uger før med den første og gik på nedsat tid to mdr før med nr to indtil 4 uger før. Jeg arbejder i landbruget

Anmeld

14. april 2014

Maja91

Spændene og høre det godt kan lade sig gøre og arbejde indtil

jeg studerede sosu hjælper men den sidste måned er bare på skolen. og læse til eksemen. og praktikken inde er på plejehjem

Anmeld

14. april 2014

Jeia

Maja91 skriver:

Hej kvinder

Første gang 4 uger inden og 6 uger inden med nr 2 og 3. Jeg kunne sagtens have arbejdet længere, men nu fik jeg fri med løn, så.... :-)

Anmeld

14. april 2014

LMX

Jeg har prøvet begge dele. Både at være sygemeldt fra uge 6 og arbejdet til 8 uger før ifølge min overenskomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.