Så gik den ikke længere :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Anja

I morgen har jeg 1. arbejdsdag i over 2½ år !! Jeg var jo først sygemeldt noget af graviditeten med Elias, så kom barsel, så afholdte jeg ferie og så startede jeg barsel med Esther.

I morgen starter jeg på nyt job ! Jeg er vildt spændt, glæder mig, frygter det, kan ikke vente, har helt ondt i maven   -  ja, en hel masse følelser alt i et.

Eleverne kommer først i skole på onsdag, men i morgen står den på klargøring af klasseværelser (skal selv gøre klar til 3.A kommer på onsdag), intromøde for nyansatte og så endeligt opstartsmøde for alle lærere som afsluttes med fælles spisning.

Uha, det bliver SÅ mærkeligt !!  Jeg skal undvære mine unger, som nu skal opleve hverdag for første gang. Tror det bliver vildt hårdt.

Kryds lige fingre for, at jeg får en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Kaufie

Det skal nok gå - men her får du dem:

Vildt du har "været væk" så længe - kan godt forstå du er lidt nervøs men også glæder dig til at komme igang igen.

Hav en god dag!

Anmeld

9. august 2009

Juniors mor

Held og lykke ude i den virkelige verden
Er sikker på det nok skal gå godt, selvom det bliver en helt anden hverdag end i har været vandt til.

Helle - der lige har 3 måneder mere enden det går løs med arbejdet....

Anmeld

9. august 2009

Nadi

Ihh det lyder da spændende! Håber alt kommer til at gå godt og du/I får en blid start på hverdagen efter 2½ år.

Knus Nadi

Anmeld

9. august 2009

Lene76

ej det blir da vildt fedt at sku igang efter en sååååååå lang barsel...... HÅber du får en rigtig go dag. Glæder mig til at høre mere om den.

finger for at du får en go dag

Knus fra Lene som osse ska starte imorgen, men det er dog KUN efter 4 ugers ferie

Anmeld

9. august 2009

linemus

Værsgo'

Det bliver sikkert hårdt at komme igang igen, men garanteret også skønt at få lov til at bruge hovedet og få mere voksenkontakt, der drejer sig om andet end de små børn. Så det skal nok blive godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.