13+2 med lille fisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

melila

Kay skriver:

Ja... 13+2 og nf på tirsdag... Vi glæder os... Og nøje jeg er godt nok stor selvom vægten siger -5

Mad leden er på retur med de fleste ting... Men der er stadig ting jeg ikke kan klare... Men har næsten ingen lugt følsomhed længere 

Og så håber jeg bare på at endnu en tur til kiropraktor kan gøre at jeg er klar på at arbejde en måned endnu... For der er mit vikariat slut, og jeg kan gå og passe på mig selv og hygge med Elna 

Jeg er er 12+2 ..Og man kan se det på mig også. Specielt om aften  Det er min første så jeg er også vildt spændt på Nf i morgen på herlev :-) Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg synes ikke det var så slemt, men var da alligevel glad for det kun var en gang for det var da heller ikke super sjovt
Der var een der kastede op efter en halv time så hun skulle komme igen en anden dag

jeps det er det jeg frygter

Anmeld

14. april 2014

Kay

melila skriver:

Jeg er er 12+2 ..Og man kan se det på mig også. Specielt om aften  Det er min første så jeg er også vildt spændt på Nf i morgen på herlev :-) Held og lykke!

kan godt forstå du glæder dig... hvad tid skal du scannes? jeg skal nemlig også på herlev 

Anmeld

14. april 2014

melila

Kay skriver:

kan godt forstå du glæder dig... hvad tid skal du scannes? jeg skal nemlig også på herlev 

Jeg skal være der 10:30.  Hvornår skal du?

Anmeld

14. april 2014

Kay

melila skriver:

Jeg skal være der 10:30.  Hvornår skal du?

kl. 9.00

Anmeld

14. april 2014

melila

Kay skriver:

kl. 9.00

Gud hvor sjovt :-) 

Kan du fortælle lidt om hvad der skal ske?

Anmeld

14. april 2014

Kay

melila skriver:

Gud hvor sjovt :-) 

Kan du fortælle lidt om hvad der skal ske?

ja... man skal ind og melde sin ankomst og aflevere vandre journal... og så bliver man kaldt ind hvor der er en scannings jordmoder,  som man snakker lidt med, og så ligger man sig på en briks og bliver scannet uden på maven, og der måler hun en masse ting, hoved omfang og sådan... og man kan følge med på skærmen imens...

til sidst taster hun målene ind i et computer program, og finder svare på blodprøven frem og måler ricikoen for kromoson fejl... så får man det tal og evt nogle billeder... og sin vandrejournal hun har skrevet det ind i... og så er man færdig  

det er i altfald sådan det var for ca. 2 år siden da jeg var der ude 

Anmeld

14. april 2014

melila

Kay skriver:

ja... man skal ind og melde sin ankomst og aflevere vandre journal... og så bliver man kaldt ind hvor der er en scannings jordmoder,  som man snakker lidt med, og så ligger man sig på en briks og bliver scannet uden på maven, og der måler hun en masse ting, hoved omfang og sådan... og man kan følge med på skærmen imens...

til sidst taster hun målene ind i et computer program, og finder svare på blodprøven frem og måler ricikoen for kromoson fejl... så får man det tal og evt nogle billeder... og sin vandrejournal hun har skrevet det ind i... og så er man færdig  

det er i altfald sådan det var for ca. 2 år siden da jeg var der ude 

Det skulle da være lige til 

glæder mig til at høre hjertelyd..indtil videre har vi kun set det.  Det kan være vi ses i morgen så 

Anmeld

14. april 2014

Kay

melila skriver:

Det skulle da være lige til 

glæder mig til at høre hjertelyd..indtil videre har vi kun set det.  Det kan være vi ses i morgen så 

ja man ved aldrig 

Anmeld

16. april 2014

Moma

Kay skriver:

jeg har kun tabt ca. halvdelen  men sys nu også det er ret fint gået...  sukkerbelastnings testen er bare det værste 

Jeg synes det smagte godt. Som meget kraftigt blandet citronsaftevand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.