13+2 med lille fisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

LinLin

Fin mave

Og godt gået med minus 5 kg! Tror jeg allerede har taget 2 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

BigHope13

Kay skriver:

Ja... 13+2 og nf på tirsdag... Vi glæder os... Og nøje jeg er godt nok stor selvom vægten siger -5

Mad leden er på retur med de fleste ting... Men der er stadig ting jeg ikke kan klare... Men har næsten ingen lugt følsomhed længere 

Og så håber jeg bare på at endnu en tur til kiropraktor kan gøre at jeg er klar på at arbejde en måned endnu... For der er mit vikariat slut, og jeg kan gå og passe på mig selv og hygge med Elna 

Ihhh hvor er du altså bare super smuk gravid

Anmeld

14. april 2014

Moma

Smuk mave!

Godt gået med de -5 kg. Selvom det er på den trælse måde - må ikke være sjovt med madlede, kvalme m.m.

Anmeld

14. april 2014

Kay

CamillaSoefelt skriver:

Puha, det forstår jeg godt. Hvem er blevet fejret?

mig  fylder år på onsdag

Anmeld

14. april 2014

Kay

LinLin skriver:

Fin mave

Og godt gået med minus 5 kg! Tror jeg allerede har taget 2 kg på

jeg har fået diætist på igennemmin læge... fordi jeg tog 35 kg på under sidste graviditet, og har ik tabt det hele... så skal helst ik tage for meget på denne gang... og så har jeg sukkersyge i familien og pco så de er meget ops på mig og min vægt... skal også snakkemed læge på hospitalet efter påske, og til 2 sukkerbelastnings test denne gang...

Anmeld

14. april 2014

Kay

BigHope13 skriver:

Ihhh hvor er du altså bare super smuk gravid

tak 

Anmeld

14. april 2014

Kay

Moma skriver:

Smuk mave!

Godt gået med de -5 kg. Selvom det er på den trælse måde - må ikke være sjovt med madlede, kvalme m.m.

nej ik den fede måde... men håber jeg kan i det mindste holde vægten nogenlunde det er i altfald målet

Anmeld

14. april 2014

LinLin

Kay skriver:

jeg har fået diætist på igennemmin læge... fordi jeg tog 35 kg på under sidste graviditet, og har ik tabt det hele... så skal helst ik tage for meget på denne gang... og så har jeg sukkersyge i familien og pco så de er meget ops på mig og min vægt... skal også snakkemed læge på hospitalet efter påske, og til 2 sukkerbelastnings test denne gang...

Arh ok jeg tog hhv 11 og 17+ kg og de er da heldigvis kommet af igen
Jeg har prøvet sukkerbelastningstest... Heldigvis kun een gang!

Anmeld

14. april 2014

Kay

LinLin skriver:

Arh ok jeg tog hhv 11 og 17+ kg og de er da heldigvis kommet af igen
Jeg har prøvet sukkerbelastningstest... Heldigvis kun een gang!

jeg har kun tabt ca. halvdelen  men sys nu også det er ret fint gået...  sukkerbelastnings testen er bare det værste 

Anmeld

14. april 2014

LinLin

Kay skriver:

jeg har kun tabt ca. halvdelen  men sys nu også det er ret fint gået...  sukkerbelastnings testen er bare det værste 

Jeg synes ikke det var så slemt, men var da alligevel glad for det kun var en gang for det var da heller ikke super sjovt
Der var een der kastede op efter en halv time så hun skulle komme igen en anden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.