Hvordan går det i juni gruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. april 2014

Mitlivsommooor

Hej kommende forældre.

Nu vare det ikke længe!

Jeg synes lige det kunne være spændende, at høre hvordan det går?

- Arbejder i stadigvæk?

- Har i fundet navn/navne?

- Har i fået købt alt til den lille ny?

- osv..

Rigtig god søndag til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Maja_4000

Jeg arbejder stadig, har 9 arbejdsdage tilbage!

Vi har fundet navn, hvis han ligner sådan en, når han kommer ud men det bliver ikke lige skrevet herinde

Vi har næsten ikke købt andet end tøj :b (med den første var vi færdige med alt på det her tidspunkt hehe

Anmeld

13. april 2014

Mitlivsommooor

Maja_4000 skriver:

Jeg arbejder stadig, har 9 arbejdsdage tilbage!

Vi har fundet navn, hvis han ligner sådan en, når han kommer ud men det bliver ikke lige skrevet herinde

Vi har næsten ikke købt andet end tøj :b (med den første var vi færdige med alt på det her tidspunkt hehe

Må jeg spørge hvad du arbejder med, siden du kun har 9 arbejdsdage tilbage?

Dejligt i har fundet et navn - men ja det er jo så spændende om barnet ligner sådan en.

Anmeld

13. april 2014

Maja_4000

Kyed skriver:

Må jeg spørge hvad du arbejder med, siden du kun har 9 arbejdsdage tilbage?

Dejligt i har fundet et navn - men ja det er jo så spændende om barnet ligner sådan en.

Jeg er såmænd bare elev i Føtex i delikatessen..

Jeg bruger ferie fra 1. maj, og så er der jo påske .. Derfor er der så få dage tilbage

Anmeld

14. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Her går det bedre end for nogle uger siden. Jeg havde mange kraftige plukkeveer og mange bækkensmerter. Jeg blev sat ned i tid og kom kun ind som ekstra hvilket fungerer rigtig godt. Nu er det kun almindelige plukkeveer med minimal smerte jeg får, og kun stærke bækkensmerter når jeg overanstrenger mig.

Vi har ikke slået os fast på navnet endnu, men venter til hun kommer (termin 27. Juni). 

Vi mangler efterhånden ikke så meget andet end en puslepude og madrassen til sengen. Ellers har vi købt det meste.

Jeg går fra 8 uger for, så det er fredag den 2. Maj. Men jeg ved dog ikke helt om man går af på dagen af de 8 uger, eller om man går af dagen inden...?

Ellers går det godt, tak. Synes dog ikke jeg føler mig særligt gravid, men det kommer måske her efter de 30 uger(29+3).

Anmeld

14. april 2014

Morigen

SDD skriver:

Her går det bedre end for nogle uger siden. Jeg havde mange kraftige plukkeveer og mange bækkensmerter. Jeg blev sat ned i tid og kom kun ind som ekstra hvilket fungerer rigtig godt. Nu er det kun almindelige plukkeveer med minimal smerte jeg får, og kun stærke bækkensmerter når jeg overanstrenger mig.

Vi har ikke slået os fast på navnet endnu, men venter til hun kommer (termin 27. Juni). 

Vi mangler efterhånden ikke så meget andet end en puslepude og madrassen til sengen. Ellers har vi købt det meste.

Jeg går fra 8 uger for, så det er fredag den 2. Maj. Men jeg ved dog ikke helt om man går af på dagen af de 8 uger, eller om man går af dagen inden...?

Ellers går det godt, tak. Synes dog ikke jeg føler mig særligt gravid, men det kommer måske her efter de 30 uger(29+3).

Du kommer nok til at gå af den 2. maj, for den 3. er en lørdag medmindre du arbejder om lørdagen, men det ved din HR-afdeling alt om.. Jeg har termin den 11. juni og stopper på onsdag men måtte reelt først stoppe den 17. juni men det er jo en helligdag 

Anmeld

14. april 2014

Morigen

Jeg har hvis vi tæller i dag med 3 arbejdsdage tilbage 

Navnet er stadig under drøftelse.

Nej, vi har en del vi stadig kan bruge fra den store, så der er kun købt til babytøj.  men mangler lidt småting endnu.

Anmeld

14. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Kyed skriver:

Hej kommende forældre.

Nu vare det ikke længe!

Jeg synes lige det kunne være spændende, at høre hvordan det går?

- Arbejder i stadigvæk?

- Har i fundet navn/navne?

- Har i fået købt alt til den lille ny?

- osv..

Rigtig god søndag til alle.

Her går det ganske udemærket. 
Har præcis 8 uger til termin idag, så er ved at være godt og grundig utålmodig.

- Går officielt på barsel fra 1. Maj (termin 9. juni). Men har ikke mødepligt på universitetet, så har haft læst hjemmefra de sidste par uger, fordi jeg har haft ondt i ryggen/lænden. 

- Vi fandt allerede ud af navnet til lillepigen et par dage efter MD-scanning. Nu må vi bare håbe at hun ligner en Zilke My når hun kommer ud. 

- Mangler lige en madras til tremmesengen, voksipose (som først skal bruges til efteråret, så det haster jo ikke) og så nogle småting, som hurtigt kan købes. 

Hvad med dig? Går alt også godt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.