Overvejelser omkring en nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. april 2014

Troldemommi

Vi har to skønne børn på 2,5 år og 7 måneder, jeg har bare altid troet at to børn var det rette antal for os, men altså de seneste måneder er jeg vist blevet lidt halv skruk igen.

Min mand er hel med på den, men der er bare lige nogle ting der taler imod vores overvejelser, plads, økonomi og bil, det der taler for er kærlighed, overskud og ja en enorm lykkefølelse indeni min krop

jer der har tre børn, hvordan havde i det med jeres beslutning, var det et svært valg? 

Jeg har født både ved kejsersnit og normalt, jeg er 34 år og vil ikke være alt for gammel hvis vi skal have en 3 er så det skal være indenfor et år jeg skal blive gravid, jeg bliver let gravid og har haft to skønne ret nemme graviditeter.

vi har været sammen i ni år og gift i snart 3 Og vores forhold har aldrig været bedre siden vi har fået vores unger

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

LMX

Troldemommi skriver:

Vi har to skønne børn på 2,5 år og 7 måneder, jeg har bare altid troet at to børn var det rette antal for os, men altså de seneste måneder er jeg vist blevet lidt halv skruk igen.

Min mand er hel med på den, men der er bare lige nogle ting der taler imod vores overvejelser, plads, økonomi og bil, det der taler for er kærlighed, overskud og ja en enorm lykkefølelse indeni min krop

jer der har tre børn, hvordan havde i det med jeres beslutning, var det et svært valg? 

Jeg har født både ved kejsersnit og normalt, jeg er 34 år og vil ikke være alt for gammel hvis vi skal have en 3 er så det skal være indenfor et år jeg skal blive gravid, jeg bliver let gravid og har haft to skønne ret nemme graviditeter.

vi har været sammen i ni år og gift i snart 3 Og vores forhold har aldrig været bedre siden vi har fået vores unger

Monica 

Jeg vil bare sige: Sæt igang!

Det lyder som om I allerede har besluttet jer så selvfølgelig skal I da ha nr 3. 

Selv venter jeg nr. 4 med termin om 9 dage. Om der er 3 eller 4 gør ikke den store forskel økonomisk da institutionsplads er billigere og tjent ind vha børnechecken.

Anmeld

13. april 2014

Troldemommi

LMX skriver:

Jeg vil bare sige: Sæt igang!

Det lyder som om I allerede har besluttet jer så selvfølgelig skal I da ha nr 3. 

Selv venter jeg nr. 4 med termin om 9 dage. Om der er 3 eller 4 gør ikke den store forskel økonomisk da institutionsplads er billigere og tjent ind vha børnechecken.

Uha du får det til at lyde som en let beslutning  Må jeg have lov til at spørge dig hvordan det var at have to børn til at have tre børn? 

Selvfølgelig kun hvis du har tid og lyst 

Monica 

Anmeld

13. april 2014

LMX

Troldemommi skriver:

Uha du får det til at lyde som en let beslutning  Må jeg have lov til at spørge dig hvordan det var at have to børn til at have tre børn? 

Selvfølgelig kun hvis du har tid og lyst 

Monica 

For mig er det ligesom at starte forfra da mine de 2 store er 12 og 15...

Så selvfølgelig er det mere hårdt med 3 små tænker jeg 

Anmeld

13. april 2014

Troldemommi

LMX skriver:

For mig er det ligesom at starte forfra da mine de 2 store er 12 og 15...

Så selvfølgelig er det mere hårdt med 3 små tænker jeg 

Det er også en af de ting jeg tænker over, men jeg er nu sikker på at den skal vi nok klare, vi er rigtig gode til at arbejde sammen og samtidig har vi rigtig gode muligheder til at få lidt hjælp hvis vi skulle få behov for det.

Men det er lige det hvordan storesøster og storebror vil reagere ved en baby mere 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.