Jeg er netop blevet optaget i Guiness rekordbog!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Stumpen

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Jeg tænkte mere på at få en baby lige inden bachelor og så skrive min bachelor med baby og så holde min barsel bagefter  ...men altså man bestemmer jo ikke selv hvornår man bliver gravid  under alle omstændigheder bliver 6. semester rigtig hårdt (Det ligger fra feb. til og med jun. 2010) så ikke nogen baby før efter juni næste år

Skal man ikke holde barsel?? Jeg tror ikke at jeg turde gør det, her bagefter kan jeg godt tænke åh gud, var det ikke sværer at skrive bac, men mens det stod på var det et spændende forløb, men også på sin vis nervepirrende.. Så tror ikke jeg turde satse på det, for du ved jo ikke hvordan din baby vil være.. Men har du mod på det og det flasker sig som det skal, så prøv.. Du kan jo altid skrive den om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Slettet

Stumpen skriver:

Skal man ikke holde barsel?? Jeg tror ikke at jeg turde gør det, her bagefter kan jeg godt tænke åh gud, var det ikke sværer at skrive bac, men mens det stod på var det et spændende forløb, men også på sin vis nervepirrende.. Så tror ikke jeg turde satse på det, for du ved jo ikke hvordan din baby vil være.. Men har du mod på det og det flasker sig som det skal, så prøv.. Du kan jo altid skrive den om...

Heeey hvordan min baby vil være??  Jeg producerer kun mønstereksemplarer  Ei jeg forstår godt hvad du mener, men jeg har jungleret med flere og tungere boldte i min tid, så en baby og en bachelor skræmmer mig ikke, men det er helt klart noget der skal overvejes nøje inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.