Jeg er netop blevet optaget i Guiness rekordbog!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Slettet

...som verdens allermest skrukke kvindemenneske

Er her andre, der som mig render rundt med konstant migrene, fordi æggestokkene skriger så højt, at det ikke er til at holde ud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Stumpen

Nej, men de rumler da lidt

Anmeld

9. august 2009

3rollinger

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

...som verdens allermest skrukke kvindemenneske

Er her andre, der som mig render rundt med konstant migrene, fordi æggestokkene skriger så højt, at det ikke er til at holde ud??

Nej, her lyder de af gode grunde slet ikke.

Men der er da raad for saadan noget, Annie

Anmeld

9. august 2009

Slettet

Trina skriver:

Nej, her lyder de af gode grunde slet ikke.

Men der er da raad for saadan noget, Annie

Jaaaaaaaaa

Men kloge hoveder siger at det også er vigtigt at få en uddannelse (tsk. tsk.)

Anmeld

10. august 2009

Heidimed lea

nej tak fra nu af låner jeg kun          har vist produceret nok
                              knus heidi

Anmeld

12. august 2009

Munder

Mine æggestokke hviler fint i sig selv.....Ikke skruk her, men med Tine er det nok en anden historie...hint Henrik

Anmeld

12. august 2009

st

Altså jeg skal lige hilse dig at sige, at man faktisk godt kan få et barn mens man læser til socialrådgiver. Det gik da fint for mig, så det er ingen undskyldning

Jeg var jo så "heldig" at det lige passede med et semester, så jeg havde jo kun barsel i ½ år med Mads. Det laver jeg om med den næste, men jeg var glad for at jeg var fædig sidste sommer, i stedet for først ½ år efter.

Klø på Annie, du får da ikke bedre tid til ungerne end når du læser. Du har selvfølgelig to i forvejen, men mon ikke de også ville nydeat have mor hjemme i en periode. ????

Hvad siger kæresten til det? Er han klar?

Var der ikke noget med at du skulle i praktik i en familieafdeiling i Ålborg?

Anmeld

12. august 2009

Slettet

st skriver:

Altså jeg skal lige hilse dig at sige, at man faktisk godt kan få et barn mens man læser til socialrådgiver. Det gik da fint for mig, så det er ingen undskyldning

Jeg var jo så "heldig" at det lige passede med et semester, så jeg havde jo kun barsel i ½ år med Mads. Det laver jeg om med den næste, men jeg var glad for at jeg var fædig sidste sommer, i stedet for først ½ år efter.

Klø på Annie, du får da ikke bedre tid til ungerne end når du læser. Du har selvfølgelig to i forvejen, men mon ikke de også ville nydeat have mor hjemme i en periode. ????

Hvad siger kæresten til det? Er han klar?

Var der ikke noget med at du skulle i praktik i en familieafdeiling i Ålborg?

Jo jeg skal ind til børne- familieområde øst (Aalborg lommune) og glæder mig helt vildt!
Hvor arbejder du?

Jamen Thomas kalder mig allerede lillemor *fnis* Kan man skrive bachelor med en baby på armen??

Anmeld

12. august 2009

Stumpen

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Jo jeg skal ind til børne- familieområde øst (Aalborg lommune) og glæder mig helt vildt!
Hvor arbejder du?

Jamen Thomas kalder mig allerede lillemor *fnis* Kan man skrive bachelor med en baby på armen??

Når du skriver baby, hvad mener du så?? Jeg fik også stumpen midt under min uddannelse -mellem 4 og 5 sem. Så hun var et år, da jeg startede igen og skrev bachelor.. Men lige meget om du tager ½ eller 1 års barsel, så er bebs jo i dagpleje eller vuggestue og så kan du jo få skrevet der.... Så smid de piller, så vi kan få flere august06 søskende

Anmeld

12. august 2009

Slettet

Stumpen skriver:

Når du skriver baby, hvad mener du så?? Jeg fik også stumpen midt under min uddannelse -mellem 4 og 5 sem. Så hun var et år, da jeg startede igen og skrev bachelor.. Men lige meget om du tager ½ eller 1 års barsel, så er bebs jo i dagpleje eller vuggestue og så kan du jo få skrevet der.... Så smid de piller, så vi kan få flere august06 søskende

Jeg tænkte mere på at få en baby lige inden bachelor og så skrive min bachelor med baby og så holde min barsel bagefter  ...men altså man bestemmer jo ikke selv hvornår man bliver gravid  under alle omstændigheder bliver 6. semester rigtig hårdt (Det ligger fra feb. til og med jun. 2010) så ikke nogen baby før efter juni næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.