Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

MorTilEn2013Dreng

modesty skriver:

Jeg tror desværre at det er meget svært at gøre noget ved frisk baby om natten. Har to veninder som har døjet med det, og ved den ene er det stadig et problem her hvor han er fyldt 2. Ved den anden varede det et lille års tid. 

Men jeg har også selv haft korte perioder med min søn hvor han har været sådan, så det kan lige så vel gå over hurtigt.

Han er bare ikke særlig frisk for han klør sig i øjnene hele tiden. Men vil bare ikke overgive sig. Men hvis det bliver ved så længe ved jeg da virkelig ikke hvordan jeg skal hænge sammen når jeg starter i skole 2 maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

san

MiichellaMalou skriver:

Nej han falder i søvn selv.
Men vågner igen mellem 23 og 00 han græder ikke han stiller sig op i sengen, og vil have min opmærksomhed. Selvom alt er slukket og jeg ikke snakker til ham kan det tage fra en halv time til to timer.. Og det hjælper heller ikke og lig ham op til os.

Dejligt med en frisk baby, bare ikke på det tidspunkt ... altså hvis han er 6,5, ville jeg begynde at putte ham på sin eget værelse og så til at starte med, sove derinde med ham på en madras...

Anmeld

11. april 2014

MorTilEn2013Dreng

san skriver:

Dejligt med en frisk baby, bare ikke på det tidspunkt ... altså hvis han er 6,5, ville jeg begynde at putte ham på sin eget værelse og så til at starte med, sove derinde med ham på en madras...

Vi har ingen madras
Men han er slet ikke frisk på det tidspunkt, det bare efter han har lært at stille sig op gøre han det hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.