Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
12 svar
3 synes godt om
10. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeg bliver snart sindssyg af Marcus skal vågne mellem 23 og 00 og bare være vågen og stille sig op i sengen. Og bare vil have min opmærksomhed. Og det skal tage mig en halv til en hel time og få ham til at sove igen. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre 

han er 6,5mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Dorthe1986

MiichellaMalou skriver:

Jeg bliver snart sindssyg af Marcus skal vågne mellem 23 og 00 og bare være vågen og stille sig op i sengen. Og bare vil have min opmærksomhed. Og det skal tage mig en halv til en hel time og få ham til at sove igen. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre 

han er 6,5mdr

Sover du sammen med ham? For hvis ikke kunne det tyde på at han søger trygheden ved dig :-)

Anmeld

10. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dorthe1986 skriver:

Sover du sammen med ham? For hvis ikke kunne det tyde på at han søger trygheden ved dig :-)

Han ligger i sin tremmeseng ved siden af min

Anmeld

10. april 2014

Dorthe1986

MiichellaMalou skriver:

Han ligger i sin tremmeseng ved siden af min

Emil begyndte at sove for sig selv,da han var yngre end din, men jeg gjorde altid det når han vågnede at så tog jeg ham over i min seng, ganske enkelt fordi jeg ikke gad bøvle med det, og så kunne jeg få mest muligt søvn

Og det fik han absolut ingen dårlig vane af, nu er han 3 år lige om lidt og falder i søvn af sig selv i sin seng og sover igennem hele natten

Anmeld

10. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dorthe1986 skriver:

Emil begyndte at sove for sig selv,da han var yngre end din, men jeg gjorde altid det når han vågnede at så tog jeg ham over i min seng, ganske enkelt fordi jeg ikke gad bøvle med det, og så kunne jeg få mest muligt søvn

Og det fik han absolut ingen dårlig vane af, nu er han 3 år lige om lidt og falder i søvn af sig selv i sin seng og sover igennem hele natten

Han er begyndt og sove meget uroligt. :/
Og det virker heller ikke som om han kan falde til ro i vores seng

Anmeld

11. april 2014

Dorthe1986

MiichellaMalou skriver:

Han er begyndt og sove meget uroligt. :/
Og det virker heller ikke som om han kan falde til ro i vores seng

Altså har i prøvet det? Altså tage ham over til jer? Her virkede det som den største sovepille, at han kunne få lov at ligge helt op ad mig (Ja nærmest kravle helt ind i mig).

Anmeld

11. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dorthe1986 skriver:

Altså har i prøvet det? Altså tage ham over til jer? Her virkede det som den største sovepille, at han kunne få lov at ligge helt op ad mig (Ja nærmest kravle helt ind i mig).

Ja han kravler bare rundt i sengen i stedet

Anmeld

11. april 2014

ano14316

Hvordan putter du?
Falder han i søvn i dine arme kan det være derfor.. for så var du der da han faldt i søvn men er væk nu hvor han blobber lidt op til overfladen
. Er han sulten? Magnus fik mad omkring midnat så vidt beg husker...

Med mindre det drejer sig om sult ville jeg gøre følgende. Lad lys osv. Være slukket, sig ikke noget, tag ham op, trøst ham til han er rolig igen - Ikke til han sover, læg ham og gå ud, bliver han ked så forfra...

Det skal gøres over en uges tid før du kan se On det har effekt.

Anmeld

11. april 2014

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

Hvordan putter du?
Falder han i søvn i dine arme kan det være derfor.. for så var du der da han faldt i søvn men er væk nu hvor han blobber lidt op til overfladen
. Er han sulten? Magnus fik mad omkring midnat så vidt beg husker...

Med mindre det drejer sig om sult ville jeg gøre følgende. Lad lys osv. Være slukket, sig ikke noget, tag ham op, trøst ham til han er rolig igen - Ikke til han sover, læg ham og gå ud, bliver han ked så forfra...

Det skal gøres over en uges tid før du kan se On det har effekt.

Nej han falder i søvn selv.
Men vågner igen mellem 23 og 00 han græder ikke han stiller sig op i sengen, og vil have min opmærksomhed. Selvom alt er slukket og jeg ikke snakker til ham kan det tage fra en halv time til to timer.. Og det hjælper heller ikke og lig ham op til os.

Anmeld

11. april 2014

modesty

MiichellaMalou skriver:

Nej han falder i søvn selv.
Men vågner igen mellem 23 og 00 han græder ikke han stiller sig op i sengen, og vil have min opmærksomhed. Selvom alt er slukket og jeg ikke snakker til ham kan det tage fra en halv time til to timer.. Og det hjælper heller ikke og lig ham op til os.

Jeg tror desværre at det er meget svært at gøre noget ved frisk baby om natten. Har to veninder som har døjet med det, og ved den ene er det stadig et problem her hvor han er fyldt 2. Ved den anden varede det et lille års tid. 

Men jeg har også selv haft korte perioder med min søn hvor han har været sådan, så det kan lige så vel gå over hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.