Fravælge moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

Trekløver(:

Allornothing skriver:

Hej søde mennesker :-)

Sad netop igår og snakkede med manden, om den forestående nakkefoldsscanning og hvad vi vælger - hvis vi får et lavt tal.

Vi blev enige om, at alt under 1:100 får vi tjekket ved moderkage biopsi. Men ellers gør vi ikke :-)

Hvad med jer andre? Er der nogen der har fået en lavt tal, og har fravalgt biopsien?

Knus

Har ikke prøvet at få et lavt tal

Men får jeg det næste gang, så er både manden og jeg enige om, at vi ikke ønsker en moderkage biopsi, da et barn med downs eller lign. er ligeså velkommen i vores familie, som et sundt og raskt barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

Kay

MorTilMalucca skriver:

Hvis jeg havde fået et lavt tal til NF, så havde jeg fravalgt biopsien uanset tal og få lavet en NIFTY blodprøve...

Hvad er det for en prøve?

Anmeld

11. april 2014

Maja!

Vi fik tallet 1:293 med vores datter og vi fravalgte moderkagebiopsien, vi var godt nok taget derind for at få den fortaget, men heldigvis var vores datter livlig og vi blev enige om at det måtte være et tegn (vi havde været meget i tvivel)! Men var samtidig enige om at vores baby var velkommen uanset.. Vi fik nogle ekstra scanninger hvor de tjekkede hjertet, næseben osv. Og alt så fint ud vi har idag en sund og rask pige.. Så fortryder på ingen måde min beslutning i dag.. Men det er en svær beslutning at tage... 

Anmeld

12. april 2014

M&N

Kay skriver:

Hvad er det for en prøve?

En blodprøve der grnnemtjekkes for kromosomfejl. Den koster 5000kr og udføres på privatklinikker, Roskilde sygehus og et andet sygehus er vist de eneste indtil videre som tilbyder dette som sygehus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.