Plus og minus i dagplejen. Hvad synes I er vigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

cdk29

Mor11 skriver:

Jeg synes ikk vi har haft problemer ift gæste-dp, vores dreng er god til at komme nye steder, det er mere det der med at de alle, undtagen denne ene, virkelig ikk er særlige gode og dedikerede dagplejere! Det synes jeg godt nok er vildt ærgerligt og også skræmmende når man tænker på hvilken opgave det er de skal varetage. 

Vores er også god til at komme andre steder, men synes heller ikke de andre dagplejere har noget bedre at byde på. Der er en vi rigtig godt kunne tænke os, men det er der ikke nogen garanti for at man kan få hende. Så nu springer vi over i det andet, eftersom vi synes hun har nogle gode værdier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Hej
Håber det er okay jeg spørger.

Hvis jeres dp er så dårlig hvorfor har I så valgt at beholde hende?

Det er på ingen måde dømmende ment, har bare svært ved at forstå hvorfor I vælger at bliv ved med at sende jeres barn et sted hen hvor I ikke er tilfredse med dp.

Jeg håber at du vil modtage mit spørgsmål positivt, da jeg på ingen måde mener det negativt eller dømmende.
Knus

Det skyldes en kombinationen af at vores dreng er glad når vi henter og bringer og at det er vildt svært at skifte her i kommunen uden diverse samtaler for at prøve at lave ændringer, men hende her er typen der tager et pokerfjæs på når dp-pædagogen er tilstede og vender på en tallerken når hun går, så det er meget svært at komme igennem med noget. Hun er heller ikke ond ved børnene jo, så har heller ikk lyst til at svine hende til for at skifte plads. Det er sådan lidt "han hygger sig, men det kunne være SÅ meget bedre". Svært at forklare, men vi har skam snakket med dp-kontoret

Anmeld

10. april 2014

2721

Mor11 skriver:

Det skyldes en kombinationen af at vores dreng er glad når vi henter og bringer og at det er vildt svært at skifte her i kommunen uden diverse samtaler for at prøve at lave ændringer, men hende her er typen der tager et pokerfjæs på når dp-pædagogen er tilstede og vender på en tallerken når hun går, så det er meget svært at komme igennem med noget. Hun er heller ikke ond ved børnene jo, så har heller ikk lyst til at svine hende til for at skifte plads. Det er sådan lidt "han hygger sig, men det kunne være SÅ meget bedre". Svært at forklare, men vi har skam snakket med dp-kontoret

Okay, tak for svar
Så kan jeg godt forstå det ikke er så nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.