Jeg kan ikke mere nu.!! ( brokindlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Mariekjellerup90

E.J.mor. skriver:

jeg skal føde på næstved, hvor skal du

Jeg skal føde på Viborg sygehus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

E.J.mor.

Mathilde skriver:

Det er bestemt ikke sjovt her til sidst

Jeg har som dig også meget vand i kroppen og også carpaltunnel syndrom, samt et dårligt bækken. Er 37 uger på fredag.

Mit bud er, at du skal slappe af! Hvis du hele tiden er aktiv for at få gang i fødslen, tror jeg bare din krop er for træt til at gå i fødsel. Så hellere hvile, nyde tiden og roen, tage nogle lange bade, se en god film osv.

Det vil være bedre at have slappet af når du først går i fødsel..

ja du har desværre nok ret hm...

jeg er bar desperat og rastløs og alt muligt...

syns jeg bruger meget tid på min sofa, men nok ikke nok.

og spørgsmålet er jamen han er vel ikke klar så... må vel være derfor eller noget, aner det ikke.

min sidste fødsel fødte jeg 36+0.... sååå havde håbet før tid igen , men man må vel bar holde ud lillemanden bestemmer jo i sidste ende.

Anmeld

8. april 2014

Mathilde

E.J.mor. skriver:

ja du har desværre nok ret hm...

jeg er bar desperat og rastløs og alt muligt...

syns jeg bruger meget tid på min sofa, men nok ikke nok.

og spørgsmålet er jamen han er vel ikke klar så... må vel være derfor eller noget, aner det ikke.

min sidste fødsel fødte jeg 36+0.... sååå havde håbet før tid igen , men man må vel bar holde ud lillemanden bestemmer jo i sidste ende.

Så kan jeg godt forstå du er utålmodig og de sidste meget hårde uger slap du for sidst...

Men ja, det er bedst for baby og dig, at du selv går i fødsel, så kroppen ikke tvinges i gang før den egentlig er klar.

Men det er da hårdt.

Jeg vælger at nyde tiden så godt jeg kan og det gør hele situationen nemmere, på trods af diverse smerter og gener

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

Mathilde skriver:

Det er bestemt ikke sjovt her til sidst

Jeg har som dig også meget vand i kroppen og også carpaltunnel syndrom, samt et dårligt bækken. Er 37 uger på fredag.

Mit bud er, at du skal slappe af! Hvis du hele tiden er aktiv for at få gang i fødslen, tror jeg bare din krop er for træt til at gå i fødsel. Så hellere hvile, nyde tiden og roen, tage nogle lange bade, se en god film osv.

Det vil være bedre at have slappet af når du først går i fødsel..

ligemeget hvor træt og drænet man er, så tror jeg bar at når man skal afsted på sygehuset og i gang med fødselen så kører adralinet så meget rundt i kroppen på en,  så man klarer det på den måde...men ja lige nu tænker jeg da hold da op kan jeg klarer det så drænet som jeg er, ligner noget katten har slæbt ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.