Jeg kan ikke mere nu.!! ( brokindlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
13 svar
2 synes godt om
8. april 2014

E.J.mor.

ja jeg orker ikke mere nu min krop er max belastet jeg kan virkelig ikke holde det ud mere, er i uge 38 i dag og har taget 18.5 kg på.

jeg har jo bækkenløsning og mega meget vand i kroppen nu, så slemt så jeg går i klip klapper...og jeg har konstant svedeture

jeg vil bar ha ham ud li nu, hva filen skal jeg dog gøre for det....

jeg går ture, cykler, gør rent, prøver at holde mig i gang, og jeg er så drænet for energi fuldstændig.

jeg var til vægtscanning i går pga min bmi, og lillebror blev skønnet til 3051 gr hvilket var meget flot og normalt vægt sagde overlægen.... han ligger den rigtige vej nu.

SÅ JEG VENTER PÅ HAN VIL KOMME UD..!!!!

hva siger i piger...... bar sig et eller andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mariekjellerup90

E.J.mor. skriver:

ja jeg orker ikke mere nu min krop er max belastet jeg kan virkelig ikke holde det ud mere, er i uge 38 i dag og har taget 18.5 kg på.

jeg har jo bækkenløsning og mega meget vand i kroppen nu, så slemt så jeg går i klip klapper...og jeg har konstant svedeture

jeg går ture, cykler, gør rent, prøver at holde mig i gang, og jeg er så drænet for energi fuldstændig.

jeg var til vægtscanning i går pga min bmi, og lillebror blev skønnet til 3051 gr hvilket var meget flot og normalt vægt sagde overlægen.... han ligger den rigtige vej nu.

Krydser virkelig fingre for at han snart kommer 

Men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til min jordmoder, og hører om hun måske kunne hjælpe dig  

Anmeld

8. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

E.J.mor. skriver:

Der er heldigvis ikke længe igen. 
- Men synes det er super flot at du har energi til gå- & cykelture og rengøring. Jeg har ikke engang vand i kroppen (kun bækkenløsning) og bare tanken giver mig smerter og gør mig udmattet. 

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

Mariekjellerup90 skriver:

Krydser virkelig fingre for at han snart kommer 

Men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til min jordmoder, og hører om hun måske kunne hjælpe dig  

jeg har talt med hende i går, og hun siger det skal ske helst naturligt.... hvis jeg skulle sættes i gang mener jeg hun sagde det var 41+0 det kan jeg slet ikke forholde mig til

jeg kan kun håbe hverdag at ligepludselig enten vandet går eller veer starter... men tiden er frygtelig

jeg ser så meget frem til at få ham ud,,føles som om min krop er ved at springe pga vandet.

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

Clgh skriver:

Der er heldigvis ikke længe igen. 
- Men synes det er super flot at du har energi til gå- & cykelture og rengøring. Jeg har ikke engang vand i kroppen (kun bækkenløsning) og bare tanken giver mig smerter og gør mig udmattet. 

energi har jeg ikke...slet ik

jeg tvinger mig selv til det

og får heller ikke nok søvn.

send noget vee- støv til mig

det er heller ikke nemt at cykle maven er i vejen og det kræver sindssyg meget at træde rundt og lidt for mange bakker her hvor jeg bor gg

Anmeld

8. april 2014

Mariekjellerup90

E.J.mor. skriver:

jeg har talt med hende i går, og hun siger det skal ske helst naturligt.... hvis jeg skulle sættes i gang mener jeg hun sagde det var 41+0 det kan jeg slet ikke forholde mig til

jeg kan kun håbe hverdag at ligepludselig enten vandet går eller veer starter... men tiden er frygtelig

jeg ser så meget frem til at få ham ud,,føles som om min krop er ved at springe pga vandet.

Puha det lyder ikke sjovt :/ 

håber virkelig snart han kommer ud. Men prøv at slappe lidt af, selvom det er svært .. men kan godt følge dig. Er selv 37+4 henne i dag, skal til jordmoder imorgen, og håber på min krop er moden nok til hindeløsning, for syns også det er ved at være så hårdt  

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

Puha det lyder ikke sjovt :/ 

håber virkelig snart han kommer ud. Men prøv at slappe lidt af, selvom det er svært .. men kan godt følge dig. Er selv 37+4 henne i dag, skal til jordmoder imorgen, og håber på min krop er moden nok til hindeløsning, for syns også det er ved at være så hårdt  

du er heldig at hvis de vil gøre det på dig, så sætter det vel noget i gang.

har ikke selv prøvet det, men hørt om det.

Anmeld

8. april 2014

Mariekjellerup90

E.J.mor. skriver:

du er heldig at hvis de vil gøre det på dig, så sætter det vel noget i gang.

har ikke selv prøvet det, men hørt om det.

Håber virkelig de vil gøre det, har heller aldrig prøvet det. Men har læst et sted, at 50% vil gå i fødsel inden for et døgn når de har fået lavet hindeløsning  

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

Håber virkelig de vil gøre det, har heller aldrig prøvet det. Men har læst et sted, at 50% vil gå i fødsel inden for et døgn når de har fået lavet hindeløsning  

jeg skal føde på næstved, hvor skal du

Anmeld

8. april 2014

Mathilde

Det er bestemt ikke sjovt her til sidst

Jeg har som dig også meget vand i kroppen og også carpaltunnel syndrom, samt et dårligt bækken. Er 37 uger på fredag.

Mit bud er, at du skal slappe af! Hvis du hele tiden er aktiv for at få gang i fødslen, tror jeg bare din krop er for træt til at gå i fødsel. Så hellere hvile, nyde tiden og roen, tage nogle lange bade, se en god film osv.

Det vil være bedre at have slappet af når du først går i fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.