Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, og det var ganske spild af tid (og penge) lægen bekræftede blot graviditeten og snakkede om folinsyre Iiih, den anden læge i telefonen havde ellers sagt at jeg skulle have taget blodprøver, men næ nej, det gør vi først i næste uge, så kan jeg så tage fri igen. Ævbæv. Nå, men det gode er at det hele føles en smule mere rigtigt nu selv lægens test synes også jeg er gravid det er jo dejligt, selvom jeg et øjeblik blev i tvivl fordi hun var så længe om det Hehe
symptomerne er stadig næsten lig nul, kun lidt brystspændinger i løbet af dagen bliver det til lægens lille hjul satte mig i øvrigt til 5+2 idag, termin d. 7/12
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Ja, og det var ganske spild af tid (og penge) lægen bekræftede blot graviditeten og snakkede om folinsyre Iiih, den anden læge i telefonen havde ellers sagt at jeg skulle have taget blodprøver, men næ nej, det gør vi først i næste uge, så kan jeg så tage fri igen. Ævbæv. Nå, men det gode er at det hele føles en smule mere rigtigt nu selv lægens test synes også jeg er gravid det er jo dejligt, selvom jeg et øjeblik blev i tvivl fordi hun var så længe om det Hehe symptomerne er stadig næsten lig nul, kun lidt brystspændinger i løbet af dagen bliver det til lægens lille hjul satte mig i øvrigt til 5+2 idag, termin d. 7/12
Sunsmile skriver: Jeg skal til mit første lægebesøg d. 2/5, fik af vide sidst jeg var gravid at jeg sku komme fra 8+0 - 9+0 d. 2/5 er jeg 8+1. Jeg har ferie i denne uge så jeg tænkte at det passede fint. Jeg skal også til scanning hos gynækologen samme dag da jeg har fået iui behandling der. Jeg glæder mig sådan Mine symptomer er ømme bryster og jeg bliver meget let oppustet, især sidst på dagen
Jeg skal til mit første lægebesøg d. 2/5, fik af vide sidst jeg var gravid at jeg sku komme fra 8+0 - 9+0 d. 2/5 er jeg 8+1. Jeg har ferie i denne uge så jeg tænkte at det passede fint. Jeg skal også til scanning hos gynækologen samme dag da jeg har fået iui behandling der. Jeg glæder mig sådan Mine symptomer er ømme bryster og jeg bliver meget let oppustet, især sidst på dagen
Synes også det var virkelig tidligt at ville se mig Og oveni det, så er det vist blot sygeplejersken der skal tage blodprøver på tirsdag og så skal jeg sgu derind IGEN når resultaterne er kommet Kommer da til at rende derinde konstant de næste uger, haha.
Jeg skal også have bestilt en scanning inden så længe. Ved du hvornår man burde kunne se hjerteblink?
Mor11 skriver: Synes også det var virkelig tidligt at ville se mig Og oveni det, så er det vist blot sygeplejersken der skal tage blodprøver på tirsdag og så skal jeg sgu derind IGEN når resultaterne er kommet Kommer da til at rende derinde konstant de næste uger, haha. Jeg skal også have bestilt en scanning inden så længe. Ved du hvornår man burde kunne se hjerteblink?
Sunsmile skriver: Har du været ved lægen igen?Jeg sys mine symptomer er dalet lidt idag, håber det er naturligt, ved ikke om jeg ska ta til lægen eller ringe til gynækologen. Sys bare jeg trænger til en bekræftelse af min graviditet. Hvad siger du?
Har du været ved lægen igen?Jeg sys mine symptomer er dalet lidt idag, håber det er naturligt, ved ikke om jeg ska ta til lægen eller ringe til gynækologen. Sys bare jeg trænger til en bekræftelse af min graviditet. Hvad siger du?
Nej skal først til læge i morgen men har været inde og se hjerteblink idag!! Så dejligt at få bekræftet at alt er som det skal være
Mine symptomer varierer også fra dag til dag, tror det er meget almindeligt
Mor11 skriver: Nej skal først til læge i morgen men har været inde og se hjerteblink idag!! Så dejligt at få bekræftet at alt er som det skal være Mine symptomer varierer også fra dag til dag, tror det er meget almindeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128