Jeres første gang efter fødsel...? meget intimt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.246 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2009

mariamiss6

Ja spørgsmålet lyder på hvordan jeres første gang sex, efter en fødsel er gået...

Hvordan havde i det før - under - efter....

Jeg starter selvfølgelig selv med at fortæller.

1. gang.... Jeg var blevet syet 2 sting, ikke meget, men de sad to meget følsomme steder, 1 lige under klitoris, og 1 lige indenfor mod rygsiden. Jeg var skide bange for når han skulle røre mig, om det ville gøre ondt i det udvendige sting, og om det ville gøre ondt indevendigt når han trængte op i mig.
Det var 3 uger siden jeg havde født, og han pressede mig virkelig slemt til at vi skulle have sex NU IDAG.... han arbejde hele dagen og aftene´n på at få mig i humør, og horny, og det virkede da også fint, det med at få gjort mig lidt kilden. Men alligevel var jeg bare så skide nervøs.
Han fik endelig tøjet af mig og vi gik igang. Jeg var stiv som et brædt, og det gjorde så ubehageligt synes jeg. Det strækkede og gjorde ved i det indvendige sting, selvom det selvfølgelig var helet, og det føltes som om hans pik var pakket ind i sandpapir..
Det var møgubehageligt, og jeg græd som pisket bagefter. Følte mig helt klart voldtaget, selvom jeg vel i sidste ende bare kunne have stået stædigt fast på et NEJ, men jeg fik bare ikke gjort det, og på et tidspunkt følte jeg bare det var for sent....
Sååå det var lidt en forfærdelig oplevelse, og for at gøre det endnu værre gik der omkring et ½ år før følelsen af sandpapir gik væk, og jeg kunne dyrke sex under normale omstændigheder, og med normal nydelse til følge.

2. gang gik der også kun 3 uger, præcist, og så kastede han sig over mig igen. jeg havde de samme bange anelser, men jeg hade det fysisk bedre efter denne fødsel, og var kun blevet syet 1 stng i den ene skamlæbe, og det var jo så ikke nær så følsomt...
vi kom i sving, og jeg startede ud som et stift brædt, men det gik fint, og jeg løsnede op, og vi dyrkede næsten normal sex. Dog kunne han ikke ligesom gå helt i bund, da min livmoderhals var noget følsom og små-øm...
jeg havde det fint bagefter, og var glad og stolt over at det lod sig gøre, med nydelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Ja spørgsmålet lyder på hvordan jeres første gang sex, efter en fødsel er gået...

1. gang.... Jeg var blevet syet 2 sting, ikke meget, men de sad to meget følsomme steder, 1 lige under klitoris, og 1 lige indenfor mod rygsiden. Jeg var skide bange for når han skulle røre mig, om det ville gøre ondt i det udvendige sting, og om det ville gøre ondt indevendigt når han trængte op i mig.
Det var 3 uger siden jeg havde født, og han pressede mig virkelig slemt til at vi skulle have sex NU IDAG.... han arbejde hele dagen og aftene´n på at få mig i humør, og horny, og det virkede da også fint, det med at få gjort mig lidt kilden. Men alligevel var jeg bare så skide nervøs.
Han fik endelig tøjet af mig og vi gik igang. Jeg var stiv som et brædt, og det gjorde så ubehageligt synes jeg. Det strækkede og gjorde ved i det indvendige sting, selvom det selvfølgelig var helet, og det føltes som om hans pik var pakket ind i sandpapir..
Det var møgubehageligt, og jeg græd som pisket bagefter. Følte mig helt klart voldtaget, selvom jeg vel i sidste ende bare kunne have stået stædigt fast på et NEJ, men jeg fik bare ikke gjort det, og på et tidspunkt følte jeg bare det var for sent....
Sååå det var lidt en forfærdelig oplevelse, og for at gøre det endnu værre gik der omkring et ½ år før følelsen af sandpapir gik væk, og jeg kunne dyrke sex under normale omstændigheder, og med normal nydelse til følge.

2. gang gik der også kun 3 uger, præcist, og så kastede han sig over mig igen. jeg havde de samme bange anelser, men jeg hade det fysisk bedre efter denne fødsel, og var kun blevet syet 1 stng i den ene skamlæbe, og det var jo så ikke nær så følsomt...
vi kom i sving, og jeg startede ud som et stift brædt, men det gik fint, og jeg løsnede op, og vi dyrkede næsten normal sex. Dog kunne han ikke ligesom gå helt i bund, da min livmoderhals var noget følsom og små-øm...
jeg havde det fint bagefter, og var glad og stolt over at det lod sig gøre, med nydelse...

Det er måske lidt snyd, for jeg fik kejsersnit
Men vi var sammen første gang 3 uger efter fødslen. De to første uger var jeg indlagt og stoppede først med at bløde efter 3. uge, men så skulle vi også igang

Anmeld

8. august 2009

mariamiss6

TbCp skriver:

Det er måske lidt snyd, for jeg fik kejsersnit
Men vi var sammen første gang 3 uger efter fødslen. De to første uger var jeg indlagt og stoppede først med at bløde efter 3. uge, men så skulle vi også igang

Det var også efter 3 uger med mig begge gange.......

ved ikke om det er snyd, kroppen e rjo hormonelt betinget alligevel, og med et ar i maven skull ejeg fandme ikke bolle efter kun 3 uger da hehe.... så det synes jeg er lidt sejt, især hvis du nød det hehe.........

Anmeld

8. august 2009

malou

Pyha... ja jeg blev¨også syet... begge ydre skamlæber var revnet hele vejen...- men alligevel var vi sammen på 6. el. 7 dagen - kan ikke helt huske det...- jeg kunne ikke mærke "ham" overhovedet men kunne mærke jeg var øm osv... men det var i bund og grund for min kærestes skyld og for at komme så hurtig i gang som muligt da jeg ofte har hørt om kvinder der mister lysten til sex efter fødslen.

Vi fik hurtigt et "normalt" sexliv igen, især takket værd 10 millioner knibe-øvelser...

knus malou

Anmeld

9. august 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

der gik lidt over en måned, før jeg følte mig klar og han ventede tålmodigt
Det var en dejlig oplevelse at mærke ham igen....hans krop imod min, ligesom vi smeltede sammen....var også lidt nervøs da han skulle indenfor, men det gik heldigvis fint og det gjorde ikke ondt eller var ubehageligt

Så det var bare skønt

Anmeld

9. august 2009

Lullaby

14 dage begge gange og meget forsigtigt fordi jeg var øm dernede. Jeg har heldigvis ingen problemer med at få formen dernede igen efter en fødsel så kan fint mærke ham

Anmeld

9. august 2009

Lusi

Jeg fik kejsersnit så er jo egentlig ikke det samme.
Men der gik 3 uger. Var indlagt 2 uger efter fødslen og da vi kom hjem følte jeg stadig mine indvolde var på vej ud af maven på mig, når jeg bevægede mig
Så sex var ikke lige dét jeg tænkte mest på, men da det så blev bedre og vi havde sex, var det bare så intimt.
Var helt klart nervøs, men han fik mig til at slappe af og tog det stille og roligt..

Anmeld

9. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Fik også pks... og vi har først lige nu haft sex - efter 20 mdr uden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.