Ja spørgsmålet lyder på hvordan jeres første gang sex, efter en fødsel er gået...
Hvordan havde i det før - under - efter....
Jeg starter selvfølgelig selv med at fortæller.
1. gang.... Jeg var blevet syet 2 sting, ikke meget, men de sad to meget følsomme steder, 1 lige under klitoris, og 1 lige indenfor mod rygsiden. Jeg var skide bange for når han skulle røre mig, om det ville gøre ondt i det udvendige sting, og om det ville gøre ondt indevendigt når han trængte op i mig.
Det var 3 uger siden jeg havde født, og han pressede mig virkelig slemt til at vi skulle have sex NU IDAG.... han arbejde hele dagen og aftene´n på at få mig i humør, og horny, og det virkede da også fint, det med at få gjort mig lidt kilden. Men alligevel var jeg bare så skide nervøs.
Han fik endelig tøjet af mig og vi gik igang. Jeg var stiv som et brædt, og det gjorde så ubehageligt synes jeg. Det strækkede og gjorde ved i det indvendige sting, selvom det selvfølgelig var helet, og det føltes som om hans pik var pakket ind i sandpapir..
Det var møgubehageligt, og jeg græd som pisket bagefter. Følte mig helt klart voldtaget, selvom jeg vel i sidste ende bare kunne have stået stædigt fast på et NEJ, men jeg fik bare ikke gjort det, og på et tidspunkt følte jeg bare det var for sent....
Sååå det var lidt en forfærdelig oplevelse, og for at gøre det endnu værre gik der omkring et ½ år før følelsen af sandpapir gik væk, og jeg kunne dyrke sex under normale omstændigheder, og med normal nydelse til følge.
2. gang gik der også kun 3 uger, præcist, og så kastede han sig over mig igen. jeg havde de samme bange anelser, men jeg hade det fysisk bedre efter denne fødsel, og var kun blevet syet 1 stng i den ene skamlæbe, og det var jo så ikke nær så følsomt...
vi kom i sving, og jeg startede ud som et stift brædt, men det gik fint, og jeg løsnede op, og vi dyrkede næsten normal sex. Dog kunne han ikke ligesom gå helt i bund, da min livmoderhals var noget følsom og små-øm...
jeg havde det fint bagefter, og var glad og stolt over at det lod sig gøre, med nydelse...
Anmeld