Lige i tiden er der blevet fyldt for meget op, jeg har ikke den store mulighed for at komme ud med det hvor jeg plejer, da jeg ved min stedmoder vil se negativt på det med det samme, og har jeg ikke brug for lige nu. Og min søster som er fantastisk har nok lige nu, så håber i forstår hvorfor jeg lige lader det gå ud over jer.

Sagen er den at jeg har en fantastisk dreng på 2,5 og venter en pige til sommer. Det er fantastisk, elsker det. Samme tid har jeg studie, hvor jeg håber på at kunne komme ud med en gennemsnit på ca 10. Og er gået godt indtil nu. Jeg er som sagt gravid, og er ikke lige det sjoveste lige nu, er begyndt at døje med kvalme, hovedpine og ekstremt træthed på det sidste. Det gør det svært både at være mor for den store og passe studiet. Jeg har valgt at ligge mit studie til side og sige at så må jeg ligge min drømme uddannelse på hylden, for mine børn kommer først, og ved det ikke er noget jeg vil fortryde. Men føler stadig jeg svigter min dreng. Han har det svært i tiden med sin far, da han har valgt at tage sin nye kæreste i første række og har flyttet 4 gange det sidste år. Han har svært ved at håndtere mænd og skubber ofte min kæreste væk, på trods af han har kendt ham i to år, og at de bruger meget tid sammen. Det gør at det fleste gange kun er mig som kan bruges.
Jeg kommer fra en familie hvor jeg er blevet svigtet meget, forældre som har drukket og har selv skulle finde mad ofte, gøre mig selv klar, da de har sovet på grund af alkohol.
Alt det har jeg lagt bag mig, men det har krævet meget sved og tårer. Det jagter mig stadig til tider, jeg kan stadig få dage hvor jeg ville ønske at kunne lukke mig ind i den bobbel og skubbe alt væk, men kan jeg ikke, jeg har min familie at beskytte og passe på og er det jeg alt i verden ønsker. Til tider føler jeg bare at jeg svigter min dreng, at jeg ikke er der med det samme om morgen når han er oppe, at jeg bliver irriteret når han har perioder hvor han er oppe flere timer om natten. Og jeg ved det er normalt men jeg slår mig selv i hovedet og føler at jeg ikke er god nok for min dreng. At alt det mine forældre har sagt om mig har passet.
Jeg er træt af at være dårlig på grund af graviditet, og føler mig irriteret på mig og maven, og er bange for at det kan være med til at skabe en fødsels depression når hun kommer, for ved at tiden til min store dreng ikke vil være den samme, og jeg tror måske jeg vil føle at jeg svigter ham bare det mindste han virker ked af det.
Jeg har en glad dreng, han er dygtig til meget, er god til at gøre mange ting selv, han har en fantastisk charme som gør alle synes om ham, Andre børn kommer ofte med det samme og vil have ham med i leg. Det eneste som forhindrer ham lidt er hans sprog og de eneste som forstår stort set alt han siger er mig og min kæreste. Jeg har ofte fået ros for hvordan jeg får klaret mange de ting, og specielt da jeg er en forholdsvis ung mor (har dog altidøønsket at få børn meget ung).
Jeg er nok meget perfektionist på det område med mine børn, og de skal aldrig opleve det som er sket i mit liv, så det mindste tegn på at de ikke har det helt godt gør mig nervøs for om jeg ikke er god nok for dem. Jeg har hørt jeg overdriver lidt til tider, alkohol vil jeg slet ikke røre hvis jeg er sammen med min dreng eller hvis jeg bare har en aften ude så drikker jeg ikke for meget for vil være der for min dreng.
Jeg er lidt træt af ikke at kunne slappe lidt af og sige at det er okay, for det er kun en periode, hvor jeg vil være så træt og udkørt som jeg er nu.
Undskyld det blev så langt og rodet, hvis du har fået det hele med, er jeg positivt overrasket.

og synes det dejligt hvis du/i har hørt på alt mit skrammel. Så tak for det.