Hold nu kaje jeg har haft de bedste dage, ever!!
467 deltagere fra de nordiske lande - alle med interesse i kunstig befrugting!
Vi er blevet underholdt for vildt! Det sejeste var nu alligevel da vi - til alles store overraskelse - blev "kapret" af et Eventfirma (Coast Zone), fik udlevet et sæt sportstøj, og blev beordret til at møde et bestemt sted omklædt inden for 10 minutter.
Derfra blev vi ellers sendt rundt til de vildeste opgaver: Kano/kajak stafet, slalom i speedbåd, ræs på crossere, "gå" på vandet inden i en kæmpe bold, rapelle, løbe orienteringsløb, open sea rescue fra motorbåd og helt ufattelig mange andre sjove, spændende og totalt grænseoverskridende opgaver!
Min største bedrift var alligevel at lade mig trille ud over relingen på en speedbåd der sejlede med 50 knob - i håb om at blive samlet op igen af resten af mit hold - DET var satme stort!!
I tre stive timer (der føltes som én) spurtede vi rundt som sidsyge - bagefter var der Happy Hour i den til lejligheden opsatte strandbar.. Spørg liiige om den første fadøl fald på et tørt sted efter sådan en omgang!
Eftermiddag blev til aften, og vupti... så stod der lige 4 af hotellets kokke og vendte lækkert kød på kæmpe store griller... Og det var bare SÅ lækkert!
Og selvfølgelig skal sådan en dag sluttes af med nat-badning i fuldmånens skær (og der
var fuldmåne,
og stjerneklart!)
Den efterfølgende dag (efter et massivt fagligt program, selvfølgelig) blev der afholdt Gallafast med underholdningsindslag med to af Danmarks bedste operasangere, og et herrelækkert live-band der rockede max! (Måske kom vi til at danse lidt på bordene i de sene natte timer... I dont remember...

)
Jeg har aldrig følt mig mere i live end jeg har gjort disse 4 dage - de har været uforglemmelige! Der har virkelig været udfordringer for krop og sjæl, hjerne og hjerte!
Som man vel næsten kan regne ud har der selvfølgelig været minimalt med søvn... så jeg er den der er sprunget på hovedet i seng - NU!
Håber alle har haft det dejligt - jeg læser indlæg i morgen...
Knus fra en stadig lidt adrenalin-høj Marie, der føler sig som verdens heldigste fordi jeg har fået denne oplevelse forærende!