Nordisk Fertilitets Kongres - Shit hvor var det godt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2009

ivfmarie

Hold nu kaje jeg har haft de bedste dage, ever!!

467 deltagere fra de nordiske lande - alle med interesse i kunstig befrugting!

Vi er blevet underholdt for vildt! Det sejeste var nu alligevel da vi - til alles store overraskelse - blev "kapret" af et Eventfirma (Coast Zone), fik udlevet et sæt sportstøj, og blev beordret til at møde et bestemt sted omklædt inden for 10 minutter.

Derfra blev vi ellers sendt rundt til de vildeste opgaver: Kano/kajak stafet, slalom i speedbåd, ræs på crossere, "gå" på vandet inden i en kæmpe bold, rapelle, løbe orienteringsløb, open sea rescue fra motorbåd og helt ufattelig mange andre sjove, spændende og totalt grænseoverskridende opgaver!

Min største bedrift var alligevel at lade mig trille ud over relingen på en speedbåd der sejlede med 50 knob - i håb om at blive samlet op igen af resten af mit hold - DET var satme stort!!
I tre stive timer (der føltes som én) spurtede vi rundt som sidsyge - bagefter var der Happy Hour i den til lejligheden opsatte strandbar.. Spørg liiige om den første fadøl fald på et tørt sted efter sådan en omgang!
Eftermiddag blev til aften, og vupti... så stod der lige 4 af hotellets kokke og vendte lækkert kød på kæmpe store griller... Og det var bare SÅ lækkert!
Og selvfølgelig skal sådan en dag sluttes af med nat-badning i fuldmånens skær (og der var fuldmåne, og stjerneklart!)

Den efterfølgende dag (efter et massivt fagligt program, selvfølgelig) blev der afholdt Gallafast med underholdningsindslag med to af Danmarks bedste operasangere, og et herrelækkert live-band der rockede max! (Måske kom vi til at danse lidt på bordene i de sene natte timer... I dont remember... )

Jeg har aldrig følt mig mere i live end jeg har gjort disse 4 dage - de har været uforglemmelige! Der har virkelig været udfordringer for krop og sjæl, hjerne og hjerte!

Som man vel næsten kan regne ud har der selvfølgelig været minimalt med søvn... så jeg er den der er sprunget på hovedet i seng - NU!

Håber alle har haft det dejligt - jeg læser indlæg i morgen...

Knus fra en stadig lidt adrenalin-høj Marie, der føler sig som verdens heldigste fordi jeg har fået denne oplevelse forærende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Tynen

WOW, hvor lyder det bare som en fed tur og oplevelse.
Kan dælme godt forstå du vil se dyner nu

Bliver faktisk lidt misundelig..
Jeg vil også have sådan et fedt job med fede events

Anmeld

8. august 2009

Kaufie

Wauw - det er da en kongres der vil noget!!

Tror helt bestemt jeg vil overveje at blive IVF'er i mit næste liv, hvis det er sådan nogen kongresser I kommer på.... hos os stod den på slalom på havetraktor som det vildeste

Anmeld

8. august 2009

linemus

Hold da kæft, hvor lyder det bare FEDT!! Jeg kan godt forstå, du er helt høj. Det må dælme være noget, der kan ruske op i en, når man ellers går i den samme trummerum. Det har du altså også fortjent.

Knus.

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

eiiiiiiiiiiiii hvor sindsygt... og man skulle tro jeg var ansat hos et stort firma.. hvor de kan diske op med mette lisby.. hvor kedeligt er det lige..

jeg er også dybt midsundelig.

fedt med sådan en oplevelse IVF..

Anmeld

8. august 2009

Helle30

Ei, hvor lyder det bare skønt Ivf'er. Og så er der vel også noget med, at ved sådan noget kongres, kan man få taletid og fremføre sine synspunkter...
Det gad jeg godt: Fortælle om alt det, jeg gerne så forandret i morgen eller til nød i overmorgen, spise lidt varmrøget laks med ciabatta, glo lidt på fuldmånen (og JO, den er på i aften) - score den unge studerende i recept..... arrrrr  - det var måske alligevel i overkanten.

Nå - du har fortjent din kongres Ivfer. Jeg er sikker på, det er dé der ture (og hvor var det - Spanien? sidst) der holder dig ung og smuk.

Sign me up - Scotty!

Anmeld

8. august 2009

Lene76

hold da k det lyder som nogle fede dage......

Da huske da jeg var elev i magasin, der var vi på teambuilding der lavede vi vilde ting men intet iforhold til det du har oplevet.... bare det var mig

Anmeld

9. august 2009

Nadi

Det kunne være man skulle få sig et job indenfor ivf når man er færdig uddannet  For det der lyder eddersparkemig bare som nogle FEDE 4 dage!!!

Kunne jo helt mærke adrenalinet komme sprudlende ud af skærmen da jeg læste. For pokker hvor er jeg selt ikke spor misundelig (JO JEG ER SGU SÅ )

Knus Nadi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.