Storms-Mor skriver:
han vil i hvertfald igår/nat have at JEG putter i hans seng, og den er altså ikk bare til at komme ud af igen, uden knirken osv :s..
Hvis han feks falder i søvn på sofaen, kan jeg sagtens løfte ham ind i min seng, uden der er nogen, bare ikke i hans egen ..
Nej, men det er nok fordi han ikke føler sengen er tryg endnu.
Jeg har købt en folde sammen madras i Bilka der ligger ved siden af ellas seng, hun er i sin seng og hvis hun har behov for at jeg er der er det på madrassen.
Også om natten, jeg tager hende ikke op med mindre der er noget helt særligt der gør sig gældende

En ang periode tror jeg da enlig også jeg sov mere på madres end i min seng, men det gjorde at hun var tryg ved rummet, og sengen.
Og det kommer til at tage LANG tid at putte i en periode måske, men han skal jo lære det

mange mener at det er dumt at holde i hånden, hvor jeg mener at er det det min datter har brug for at jeg bruger 20-30 min på pustningen, sommetider længere ja så er det sådan det er, men snakker aldrig med hende eller svare hende efter vi har kysset godnat.
På et eller andet tidspunkt synes hun nok eller ikke det er fedt at mor ligge på gulvet og holdet i hånd

Om natten hvis hun vågner nu, får hun et kys og sin bamse og sut,og så sover hun videre.
Anmeld