Jeg er så bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

LilleSmølf

Aabye skriver:

Prøv at læs hvad jeg skriver. Lad være med at se fødselsvideoer hvor kvinden råber og skriger.. -.-'

Jeg har læst hvad du skriver Du har så bare ikke skrevet det du mener.

Grammatisk set er min fortolking af din sætning korrekt. Det du faktisk mener skulle være formuleret anderledes så.

Så det var bare en misforståelse. Er ked af hvis smileyen virkede alt for grov. Synes bare selv det var enormt dejligt og brugbart at se, at der findes stille og rolige fødsler i stedet for at lukke det hele ude.
Og mit svar blev skrevet hurtigt, så tænkte ikke over at det måske virkede værre på skrift end det var ment (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er i dag 9+3 og jeg sidder seriøst og tænker på, om jeg vil have mit barn. Grunden til denne frygtelige tanke er at jeg er SÅ bange for fødslen. Jeg ved godt at der er længe til, men jeg er så bange.
Jeg kan sidde og få tårer i øjnene ved tanken om timelange smerter, panik og råb og skrig. Ja, jeg har set og læst for meget af det dårlige!
Jeg har lige fået Anja Bays bog "Smertefri fødsel" ind ad døren og er gået i gang med at læse i den. Jeg bliver bare mere og mere angst. Jeg lider i forvejen af angst og har også denne diagnose på papir.
Jeg tænker konstant på fødslen med angst og skræk. I går var jeg ude og spise med familien, men jeg var ikke til stede i ret lang tid ad gangen. Tankerne tog over og de var svære at styre.
Jeg sidder lige nu i denne skrivende stund og ønsker at jeg kunne få et planlagt kejsersnit. 
Hvem kan dog berolige mig? - Jeg føler mig som en kylling. 

Jeg kan da berolige dig med at ikke alle har time lange smertefulde fødsler

Min fødsel i smerte varede knap halvanden time, 2 presse veer og ingen nævneværdige bristninger.

Få en snak med læge og jordmoder, de er her for at du skal være tryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.