Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Kan han være overtræt, når ham bliver lagt?

Ellers så plejer massage at hjælpe på min datter, og så bruger vi en uro.

Har prøvet nogen forskellige tidspunkter. Og hvis han viser tegn på træthed klokken 19.00 og jeg ligger ham ind vågner han en time efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Har prøvet nogen forskellige tidspunkter. Og hvis han viser tegn på træthed klokken 19.00 og jeg ligger ham ind vågner han en time efter.

Okay I kan prøve en times tid inden sengetid at have helt dæmpet belysning i stuen (hvor i nok er om aftenen), og så snakke stille og så ikke lege for meget med ham, men evt syng lidt for ham, kig i en bog med mange farver.

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Præcis samme måde. Og som regel er der ingen problemer der. Tænder dog ikke uroen der. Da han sover i barnevogne på altanen.

Hmm. Hvad med den der metode (som jeg ikk kan huske hvor jeg har læst) hvor du tager ham op og trøster, når der er ro på ham lægger du ham igen og siger godnat. Sådan fortsætter du til han forhåbentlig overgiver sig på er tidspunkt. Så viser du at du er der til at trøste, men signalerer samtidig at han skal sove. 

Har aldrig selv brugt det, så det er bare et bud.

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Okay I kan prøve en times tid inden sengetid at have helt dæmpet belysning i stuen (hvor i nok er om aftenen), og så snakke stille og så ikke lege for meget med ham, men evt syng lidt for ham, kig i en bog med mange farver.

Om aften er der ikke så meget lys. Vi har ikke rigtig nogen bøger. Da min kæreste ikke synes det er nødvendigt endnu.

Anmeld

7. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Om aften er der ikke så meget lys. Vi har ikke rigtig nogen bøger. Da min kæreste ikke synes det er nødvendigt endnu.

Okay ja så har jeg ikke flere forslag

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Hmm. Hvad med den der metode (som jeg ikk kan huske hvor jeg har læst) hvor du tager ham op og trøster, når der er ro på ham lægger du ham igen og siger godnat. Sådan fortsætter du til han forhåbentlig overgiver sig på er tidspunkt. Så viser du at du er der til at trøste, men signalerer samtidig at han skal sove. 

Har aldrig selv brugt det, så det er bare et bud.

Har bare fået af vide det dumt at tage ham op når han er blevet lagt. Men trøster ham ved at nusse ham. Og snakke stille og roligt til ham .

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Okay ja så har jeg ikke flere forslag

Næ har jeg heller ikke kan godt se jeg måske har prøvet alt. :/

Anmeld

7. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Næ har jeg heller ikke kan godt se jeg måske har prøvet alt. :/

Det er frusterende, har selv kæmpet med vores datter til hun var 6 måneder. Man aner ikke sine levende råd til sidst.

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Har bare fået af vide det dumt at tage ham op når han er blevet lagt. Men trøster ham ved at nusse ham. Og snakke stille og roligt til ham .

Måske, men hvis det andet ikke virker, var det da en mulighed at prøve. 

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Det er frusterende, har selv kæmpet med vores datter til hun var 6 måneder. Man aner ikke sine levende råd til sidst.

Nemlig rigtig jeg er løbet tør for ideer. Synes snart jeg har prøvet alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.