Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Hmm. Hvad med at have ham hos dig til han begynder at døse hen og så ligge ham, evt pakket ind i dynen så han ikk mærker det kolde lagen i sengen når han bliver lagt? Kan huske jeg har siddet mange gange på sengekanten i mørke og vugget vores søn til øjnene trillede rundt  

Han gider ikke rigtig ligge i mine arme mere han mosler rundt. Og han kan ikke li og blive svøbt. Han vil gerne fylde.
Synes den er meget svær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Han gider ikke rigtig ligge i mine arme mere han mosler rundt. Og han kan ikke li og blive svøbt. Han vil gerne fylde.
Synes den er meget svær

Hmm. Pas så 

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Hmm. Pas så 

Ja den er ikke nem

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Ja den er ikke nem

Hvordan gør i med lure i dagtimerne? 

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Hvordan gør i med lure i dagtimerne? 

Nogen gange sove han en time han sover max to timer. Også sover han en halv time omkring klokken tre

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Hvor gammelt er barnet? Måske er han ikke længere så lille at han bliver ordentlig træt af den aktivering i giver ham.
Lange ture i barnevogn hvor han ser verden og får nye indtryk og indånder en masse luft og lugte.
Besøge mennesker med børn, have gæster, ta i legestue eller start i dp, børn har godt af andre børn.
Mere udfordrene legetøj.
Kan han gå/kravle så lad ham det istedet for at bære ham.
Snak meget med ham og læs bøger.
Tril med bold.
Vilde tumlelege (som svare til hans alder selvfølgelig)
Måske noget andet mad, mere mættende mad.

Det virker rigtig godt til at gøre vores 1 års pige glad, tilfreds og træt.

Og da hun var lidt yngre fik hun en flaske mælk med i seng at falde i søvn på og så sneg jeg mig ind og tog den og børstede tænder når hun sov. Ved at nogen synes det er en hammer dårlig vane, og det kræver man lige sidder ved døren og lytter på de ikke bliver kvalt, men her gik det fint, også med at undvære den da hun stoppede helt med mme. :-)

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Nogen gange sove han en time han sover max to timer. Også sover han en halv time omkring klokken tre

Men hvordan putter du ham der? Tænker du kunne prøve at bruge samme metode om aftenen som du gør om dagen

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SandraXOXO skriver:

Hvor gammelt er barnet? Måske er han ikke længere så lille at han bliver ordentlig træt af den aktivering i giver ham.
Lange ture i barnevogn hvor han ser verden og får nye indtryk og indånder en masse luft og lugte.
Besøge mennesker med børn, have gæster, ta i legestue eller start i dp, børn har godt af andre børn.
Mere udfordrene legetøj.
Kan han gå/kravle så lad ham det istedet for at bære ham.
Snak meget med ham og læs bøger.
Tril med bold.
Vilde tumlelege (som svare til hans alder selvfølgelig)
Måske noget andet mad, mere mættende mad.

Det virker rigtig godt til at gøre vores 1 års pige glad, tilfreds og træt.

Og da hun var lidt yngre fik hun en flaske mælk med i seng at falde i søvn på og så sneg jeg mig ind og tog den og børstede tænder når hun sov. Ved at nogen synes det er en hammer dårlig vane, og det kræver man lige sidder ved døren og lytter på de ikke bliver kvalt, men her gik det fint, også med at undvære den da hun stoppede helt med mme. :-)

Han er 6 mdr han skal også starte i dagpleje her til maj.
Vi kender desværre ingen med børn på hans alder. Enten er de meget ældre og går i vuggestue, ellers så er de meget små. Men det hjælper som regel heller ikke rigtig. Vi er i mødregruppe hver fredag og har alligevel samme problem om aften kan desværre ikke børste tænder på ham når han sover, da han så vågner

Anmeld

7. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Men hvordan putter du ham der? Tænker du kunne prøve at bruge samme metode om aftenen som du gør om dagen

Præcis samme måde. Og som regel er der ingen problemer der. Tænder dog ikke uroen der. Da han sover i barnevogne på altanen.

Anmeld

7. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Vi har ikke andet end problemer med at putte vores søn hver aften. Og jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre det hjælper heller ikke han kommer i bad lige inden sengetid, og kan vi heller ikke da han får tør hud..

Kan han være overtræt, når ham bliver lagt?

Ellers så plejer massage at hjælpe på min datter, og så bruger vi en uro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.