medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

Anonym trådstarter

Fordi man kan kun få en kirugisk når man er over 9uger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

LinLin

Det er ikke rigtigt... Man kan få medicinsk op til Uge 9 og kirurgisk op til uge 12 - begge fra man finder ud af man er gravid

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Anonym skriver:

http://www.netdoktor.dk/kvinder/kirurgiskabort.htm

Anmeld

6. april 2014

Anonym trådstarter

Tak .. 

Havde bare læst mig frem til det andet..

Anmeld

7. april 2014

sulo

Anonym skriver:

Hej... 

Jeg er 5uger henne i min graviditet, jeg ønsker ikke at få barnet, da jeg ikke er sammen med faren mere.

Jeg har læst at når man er under 9uger henne, kan man få en medicinsk abort. 

Men er det rigtigt at når du er under 9uger henne skal man tage pillen derhjemme?

Jeg tør ikke tage den derhjemme, vil helst gerne have at der er en prof tilstede. har læst mig frem til herinde at der er mange der siger det gør rigtig ondt og at de ikke vil vælge det igen??

Men kan Man sige på sygehuset at man helst gerne vil være på sygehuset? Indtil de væreste smerter er væk.. 

Lige et sidste spøegsmål, 

Havde i også Mange smerter i underlivet/maven.. har virkelig mange smerter.

Jeg er virkelig nervøs...

Håber nogle kan hjælpe, 

På forhånd tak.. 

Det er langt fra alle der oplever store smerter ved en MA, jeg er en af dem, min første graviditet endte i en SP og fik to gange MA og til sidst en KA min livmoder ikke ville slippe resten.

Første gang fik jeg ikke ret mange smerter og anden gang i det der svare til mellem klassen af mens smerter hos mig, jeg var heller ikke tryg ved det inden, men det gik problemfrit, har snakket med en del andre der har haft det på samme måde.

Synes du skal snakke med din læge om hvad den bedste løsning er for dig.

Lige et obs, du skulle nok have skrevet det under provokeret abort og ikke under spontan abort, provokeret abort er frivilligt og spontan abort er ufrivilligt.

Anmeld

7. april 2014

melila

Jeg valgte selv KA dengang jeg var 19 og vidste at den kæreste jeg havde bare ikke skulle være far til mit barn. Jeg kunne ikke klare tanken om at skulle se det der kom ud, og vide hvad det kunne blive til sp for mig ved jeg det var det rigtige. 

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Det er langt fra alle der oplever store smerter ved en MA, jeg er en af dem, min første graviditet endte i en SP og fik to gange MA og til sidst en KA min livmoder ikke ville slippe resten.

Første gang fik jeg ikke ret mange smerter og anden gang i det der svare til mellem klassen af mens smerter hos mig, jeg var heller ikke tryg ved det inden, men det gik problemfrit, har snakket med en del andre der har haft det på samme måde.

Lige et obs, du skulle nok have skrevet det under provokeret abort og ikke under spontan abort, provokeret abort er frivilligt og spontan abort er ufrivilligt.

Tak for svar. 

Ja prøvede at finde et andet sted at skrive det. Men kunne bare ikke finde det..

Men skal til lægen her snart. Så snakker jeg med ham

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Jeg er bare bange for at få mange smerter ved medicinsk , for har mange smerter i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.