medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
17 svar
2 synes godt om
6. april 2014

Anonym trådstarter

Hej... 

Jeg er 5uger henne i min graviditet, jeg ønsker ikke at få barnet, da jeg ikke er sammen med faren mere.

Jeg har læst at når man er under 9uger henne, kan man få en medicinsk abort. 

Men er det rigtigt at når du er under 9uger henne skal man tage pillen derhjemme?

Jeg tør ikke tage den derhjemme, vil helst gerne have at der er en prof tilstede. har læst mig frem til herinde at der er mange der siger det gør rigtig ondt og at de ikke vil vælge det igen??

Men kan Man sige på sygehuset at man helst gerne vil være på sygehuset? Indtil de væreste smerter er væk.. 

Lige et sidste spøegsmål, 

Havde i også Mange smerter i underlivet/maven.. har virkelig mange smerter.

Jeg er virkelig nervøs...

Håber nogle kan hjælpe, 

På forhånd tak.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Valle81

Hej,

Jeg har fået foretaget en medicinsk abort. Jeg havde de samme tanker som dig, men det var den mulighed jeg havde.

Det forløb helt uproblematisk og uden store smerter. Kun hvad der svarer til menssmerter.

Så for mig var det ikke slemt.

Christina

Anmeld

6. april 2014

SandraXOXO

Min lillesøster blev spurgt om hun havde nogen der kunne være der hos hende for ellers ville de indlægge hende. Hun var et følsesmæssigt vrag, bange osv og de mente netop ikke hun skulle være alene fordi det kan være en hård oplevelse. Mon ikke du bliver spurgt om det samme hvis du fortæller din bekymring?

Anmeld

6. april 2014

Carina:-)

Jeg havde en MA og fik så en medicinsk -fostres svarede til 6-7 uge og jeg havde kun mensmuren og alm bldning..

Fik det hjemme,og det er jeg glad for i dag

Anmeld

6. april 2014

Anonym trådstarter

Dejligt nogle vil svare mig. 

Jeg har haft en depression, og er faktisk rigtig rigtig bange for det her. Tænker på det hver aften. Og har overvejet hvis jeg ikke kan ligge på sygehuset, så tænker jeg at vente til efter uge 9.. 

Anmeld

6. april 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej... 

Jeg er 5uger henne i min graviditet, jeg ønsker ikke at få barnet, da jeg ikke er sammen med faren mere.

Men er det rigtigt at når du er under 9uger henne skal man tage pillen derhjemme?

Jeg tør ikke tage den derhjemme, vil helst gerne have at der er en prof tilstede. har læst mig frem til herinde at der er mange der siger det gør rigtig ondt og at de ikke vil vælge det igen??

Men kan Man sige på sygehuset at man helst gerne vil være på sygehuset? Indtil de væreste smerter er væk.. 

Håber nogle kan hjælpe, 

På forhånd tak.. 

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, da jeg intet ved om det.

Men er lidt nysgerrig, er det kun fordi du ikke er sammen med faren, at du vil have abort? 

Anmeld

6. april 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, da jeg intet ved om det.

Men er lidt nysgerrig, er det kun fordi du ikke er sammen med faren, at du vil have abort? 

Ja både og. 

Jeg er 22år og ønsker ikke et barn lige pt. Har en masse ting jeg skal have styr på. Så vil ikke kunne passe et barn

Anmeld

6. april 2014

tenna1990

Anonym skriver:

Ja både og. 

Jeg er 22år og ønsker ikke et barn lige pt. Har en masse ting jeg skal have styr på. Så vil ikke kunne passe et barn

Hvis jeg vardigville jeg nok få en abort nu her istedet for at vente indtil uge9 eller derefter , da hjertet allerede begynder og slå i uge 6 ..

Anmeld

6. april 2014

Anonym trådstarter

Ja tak. Men er virkelig bare bange for at skulle få den herhjemme,, selvom mine forældre har tilbudt mig at bo der. Men vil hellere være i professionelle hænder..

Men tak for råd!

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Anonym skriver:

Hej... 

Håber nogle kan hjælpe, 

På forhånd tak.. 

Hvorfor ikke få en kirurgisk abort hvis du er så bange for den medicinske ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.