Clgh skriver:
Ved godt at det er en lidt mærkelig overskrift, men er lige nødt til at spørge jer med hund om hvordan I introducerede jeres hund for jeres lille nyfødte?
Har hørt at far eller et familiemedlem kan tage noget af babyens brugte tøj med fra barselshotellet hjem til hunden, så den kan vænne sig til lugten så baby ikke er helt fremmed.
Men har I andre idéer? 
Vi har 3 små hunde, de blev passet ved mine forældre i de dage vi var på sygehuset. Min mor fik en stofble som vores datter havde lagt med med hjem. Den fik hundene, så de kunne vænne sig til lugten. Da vi kom hjem, kom hundene først senere på dagen. Min mand hentede dem, og de kom ind og blev introduceret for den lille. Først stod jeg med hende i armene og da de havde afreageret lidt, satte jeg mig på hug, så de kunne snuse til hende. Der har ingen problemer været med dem. Det første lange stykke tid, var de ligeglade med hende. De skulle lige lære hendes lyde at kende, de første gange hun græd vidste de ikke lige, hvordan de skulle reagere

men nu har de helt vænnet sig til hende. De kommer gerne og leger, når hun ligger på gulvet og leger

hun elsker at kigge på dem og er begyndt at gribe ud efter dem (4,5 måned)
Anmeld