Hvad skal barnet hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

Zicla

Olivia, Sofia, Clara, Zia, Selina, Cecilia, Melissa, Milaya, Vilja, Vega, Vigga.... Lige dem jeg kan komme på indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Mama85

Billemyre skriver:

Jeg synes 'Naja' er så smukt
Som fornavn kunne det være:
Vera, Vigga, Lea, Sigrid, Thea, Alberte, Nynne, Olivia, Carla, Sarah, Ida, Lily, Emilie, Rie, Rose, Erika, Ella, Victoria, Lucia, Asta, Silje, Maria, Frida, Ava....

Det synes jeg også- især nu, hvor der er en storebror med i billedet- da Naja betyder lillesøster til en bror  Mange af dine forslag har vi faktisk haft oppe og vende, 3 af dem har været højt placeret på min liste, men manden har afvist dem blankt, ikke fordi at han havde bedre forslag, men han kunne bare ikke lide dem..

Anmeld

6. april 2014

Mama85

LinLin skriver:

Sofia Naja

Marie Nivi

Sofia, eller stavet Sophia Naja er da så sødt, selv manden kunne lide det  Så det kan være at det bliver det Tak LinLin 

Anmeld

6. april 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mama85 skriver:

Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder  Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi"    Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag?? 

Julie, Noah og...

Anna
Selma
Dina
Olivia
Thea
Silje
Leah

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

6. april 2014

Frk. Petersen

Mama85 skriver:

Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder  Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi"    Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag?? 

Jeg blev vild med Emma Naja

Anmeld

6. april 2014

Pigent

Mama85 skriver:

Jeg tænker Julie, Noah og
Lea
Emma
Olivia
Signe
Ida

Anmeld

6. april 2014

Billemyre

Mama85 skriver:

Det synes jeg også- især nu, hvor der er en storebror med i billedet- da Naja betyder lillesøster til en bror  Mange af dine forslag har vi faktisk haft oppe og vende, 3 af dem har været højt placeret på min liste, men manden har afvist dem blankt, ikke fordi at han havde bedre forslag, men han kunne bare ikke lide dem..

Det er jo nemlig lige det, det gør - det passer da bare så fint

Ej, hvor ærgerligt!
Jeg sender jer god navne-karma og håber, I finder et godt og helt rigtigt navn

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Mama85 skriver:

Sofia, eller stavet Sophia Naja er da så sødt, selv manden kunne lide det  Så det kan være at det bliver det Tak LinLin 

Ih jeg er god bare jeg kunne finde et til min egen

Anmeld

6. april 2014

LBK

Mama85 skriver:

Maja Nivi synes jeg lyder godt 

Anmeld

7. april 2014

N&N

Lia Nivi

Kaya Nivi

Rosa Nivi

Nelly Naja

Ea Naja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.