Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Olivia, Sofia, Clara, Zia, Selina, Cecilia, Melissa, Milaya, Vilja, Vega, Vigga.... Lige dem jeg kan komme på indtil videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billemyre skriver: Jeg synes 'Naja' er så smukt Som fornavn kunne det være:Vera, Vigga, Lea, Sigrid, Thea, Alberte, Nynne, Olivia, Carla, Sarah, Ida, Lily, Emilie, Rie, Rose, Erika, Ella, Victoria, Lucia, Asta, Silje, Maria, Frida, Ava....
Jeg synes 'Naja' er så smukt Som fornavn kunne det være:Vera, Vigga, Lea, Sigrid, Thea, Alberte, Nynne, Olivia, Carla, Sarah, Ida, Lily, Emilie, Rie, Rose, Erika, Ella, Victoria, Lucia, Asta, Silje, Maria, Frida, Ava....
Det synes jeg også- især nu, hvor der er en storebror med i billedet- da Naja betyder lillesøster til en bror Mange af dine forslag har vi faktisk haft oppe og vende, 3 af dem har været højt placeret på min liste, men manden har afvist dem blankt, ikke fordi at han havde bedre forslag, men han kunne bare ikke lide dem..
LinLin skriver: Sofia NajaMarie Nivi
Sofia NajaMarie Nivi
Sofia, eller stavet Sophia Naja er da så sødt, selv manden kunne lide det Så det kan være at det bliver det Tak LinLin
Mama85 skriver: Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi" Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag??
Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi" Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag??
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Mama85 skriver: Det synes jeg også- især nu, hvor der er en storebror med i billedet- da Naja betyder lillesøster til en bror Mange af dine forslag har vi faktisk haft oppe og vende, 3 af dem har været højt placeret på min liste, men manden har afvist dem blankt, ikke fordi at han havde bedre forslag, men han kunne bare ikke lide dem..
Mama85 skriver: Sofia, eller stavet Sophia Naja er da så sødt, selv manden kunne lide det Så det kan være at det bliver det Tak LinLin
Maja Nivi synes jeg lyder godt
Lia Nivi
Kaya Nivi
Rosa Nivi
Nelly Naja
Ea Naja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128