Hvad skal barnet hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
19 svar
15 synes godt om
5. april 2014

Mama85

Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder  Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi"    Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

hekran

Mama85 skriver:

Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder  Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi"    Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag?? 

Nogle fine navne
Hvad med Caroline eller Olivia Naja?

Anmeld

6. april 2014

Moar2011

Emilia

Anmeld

6. april 2014

Tropez

Jeg tænker Louise Nivi.

Alberte  Naja

Anmeld

6. april 2014

Billemyre

Jeg synes 'Naja' er så smukt
Som fornavn kunne det være:
Vera, Vigga, Lea, Sigrid, Thea, Alberte, Nynne, Olivia, Carla, Sarah, Ida, Lily, Emilie, Rie, Rose, Erika, Ella, Victoria, Lucia, Asta, Silje, Maria, Frida, Ava....

Anmeld

6. april 2014

Ciss

Vera

Asta

Louise

Dina

Iris

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Sofia Naja

Marie Nivi

Anmeld

6. april 2014

Mama85

hekran skriver:

Nogle fine navne
Hvad med Caroline eller Olivia Naja?

Vi har flere Caroline'r i vores omgangskreds, så den går nok ikke..jeg har et eller andet med navnet "Olivia"..tænker på skipper skræks dame.. Men tak for forslagene

Anmeld

6. april 2014

Mama85

Storms-Mor skriver:

Emilia

Vi har haft det måske-listen, men en af Julies gode veninder har det navn- så vi er gået væk fra det igen..men tak for input

Anmeld

6. april 2014

Mama85

Tropez skriver:

Jeg tænker Louise Nivi.

Alberte  Naja

Louise er helt udelukket- jeg kender alt for mange der hedder det..Alberte er manden ikke så pjattet med, jeg har forsøgt med Alva også, men den gik heller ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.