Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi" Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama85 skriver: Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi" Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag??
Emilia
Jeg tænker Louise Nivi.
Alberte Naja
Jeg synes 'Naja' er så smukt Som fornavn kunne det være:Vera, Vigga, Lea, Sigrid, Thea, Alberte, Nynne, Olivia, Carla, Sarah, Ida, Lily, Emilie, Rie, Rose, Erika, Ella, Victoria, Lucia, Asta, Silje, Maria, Frida, Ava....
Vera
Asta
Louise
Dina
Iris
hekran skriver: Nogle fine navne Hvad med Caroline eller Olivia Naja?
Nogle fine navne Hvad med Caroline eller Olivia Naja?
Vi har flere Caroline'r i vores omgangskreds, så den går nok ikke..jeg har et eller andet med navnet "Olivia"..tænker på skipper skræks dame.. Men tak for forslagene
Storms-Mor skriver: Hej piger vi har et problem- vi kan simpelthen ikke finde på et fornavn til vores pige som vi venter til september. I forvejen har min mand og jeg 2 børn, der begge har et Grønlandsk mellemnavn, den store pige hedder Julie Malu og Lillebror hedder Noah Malik. Vi er lidt lune på "Naja" og "Nivi" Som mellemnavn til lillesøster, men er på bare bund mht. Fornavn..Har I nogle forslag?? Emilia
Vi har haft det måske-listen, men en af Julies gode veninder har det navn- så vi er gået væk fra det igen..men tak for input
Tropez skriver: Jeg tænker Louise Nivi. Alberte Naja
Louise er helt udelukket- jeg kender alt for mange der hedder det..Alberte er manden ikke så pjattet med, jeg har forsøgt med Alva også, men den gik heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128