Hvad er en god bog for dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
StineW79 skriver:

Ih endelig en der forstår mig!! Min kærste kiggede helt tosset på mig i går, da jeg næsten sad med tåre i øjene, over at jeg nu havde læst sidste bog i min serie, og spurte helt opgivende " Hva ska jeg så læse nu ????"

Har så lige kastet mig over den nye fra Jo Nesbø, der hedder sønnen, og er allerede nået til side 85. Elsker bøger! Vh stine

Jeg er lige gået i gang med Eksil af Jakob Ejersbo i går, og mangler kun 50 sider 

Min tanke er også bare at jeg simpelthen bare skal have kørt nogle bøger igennem nu, for det er der måske ikke så meget overskud til når først lillepigen kommer

Bøger er simpelthen også bare den dejlig opfindelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Mit eget lille bibliotek - der er dog ikke fagbøger og de nyindkøbte skønlitterære som der ikke er plads til før jeg grovsorterer igen (hader det er næsten ved at tude når en bog skal ryge ud af vores hjem). Undskylder lige kvaliteten iPad laver dårlige billeder 

Vi har også en hel væg med bøger. På nogle af hylderne står de i 2 rækker, så dem jeg ik har læst længe, står bag nyer bøger. Jeg kan simpelhen ik smider bøger væk/ skilde mig af med dem vh stine

Anmeld

6. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
TanyaGR skriver:

Jeg er lige gået i gang med Eksil af Jakob Ejersbo i går, og mangler kun 50 sider 

Min tanke er også bare at jeg simpelthen bare skal have kørt nogle bøger igennem nu, for det er der måske ikke så meget overskud til når først lillepigen kommer

Bøger er simpelthen også bare den dejlig opfindelse!

Siden juleaften har jeg læst 9 bøger og er nu i gang med nr 10. Vi har 2 unger, og så snart jeg har bare lidt fred, sidder jeg med næsen begravet i en bog. 

Elsker, elsker, elsker at læse! Vh stine

Anmeld

6. april 2014

Kasand

Der findes intet bedre end bøger! :-D

Jeg læser stort set alt, med undtagelse af krimier og biografier ;-)

Favoritten, som jeg nu har læst 31 gange, er The Twilight Saga. Jeg vokser aldrig fra det og læser dem igen og igen ;-) De skal dog læses på engelsk synes jeg - sådan har jeg det med de fleste bøger, særligt hvis engelsk er originalsproget :-)

Men ellers kan jeg klart anbefale A song of ice and fire serien (Game of Thrones) af George R. R. Martin, Havets Katedral af Ildefonso Falcones (en historisk roman), Lipgloss Jungle af Candace Bushnell og ellers selvfølgelig alle de store klassikere ;-)

Kender alt for godt det med ikke at vide man skal når man er færdig med en ekstremt god bog. Sådan har jeg haft det med alle de ovennævnte (har det stadig sådan med Twilight, haha), og bliver helt trist hver gang :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.