NataschaG skriver:
Kære alle!
Jeg blev for en måned siden alene med min nu knap tre måneder gamle søn. Generelt er han nem og helt igennem fantastisk, men HVER aften når jeg skal putte ham er det et helvede. Jeg giver flaske og giver hans natflaske i sengen ml 19 og 20. Men der går ml 3 og 5 timer før han sover helt hver aften. Han skriger, han vrider sig, "pylrer" osv. Synes jeg har prøvet at svøbe ham og også at sidde med ham, men vil jo helst at han kunne falde i søvn afsig selv i sengen, da det er om aftenen jeg får ordnet vasketøj, køkkenet osv - og lige nu foregår det om natten og kan snart ikke mere, kører på reservetanken allerede. Er der nogen med gode råd? Ved godt børn ikke er ens, men kunne være jeg bare griber dette helt forkert an. Føler mig lidt som en fiasko.
Eller er det mig der er for optimistisk ved at tro han skal kunne sove når han bliver puttet om aftenen?
Alt modtages med kyshånd!
God aften til alle 
Lad vasketøj m.m ligge en gang imellem og få dig noget søvn
Derudover kan du sætte vasketøj over med ham på armen fx om morgnen, vaske op mens han lige er på legetæppe m.m. (evt over flere omgange.
Om aften når han skal putte, hvad med en tur i barnevognen og når han så er faldet i dyb søvn, gå op med ham i hans lift/seng/vugge?
Dette er selvfølgelig bare ideer, men jeg håber du vil prøve noget af det inden du segner helt
Anmeld