Mon det er tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

hekran

MiichellaMalou skriver:

Mon det er tid til at min søn skal på eget værelse han er begyndt og vågne lige inden vi går i seng det mærkelige er at han vågner inden vi går i seng.
Men han vågner også mange gange i løbet af natten.
Så mon det er ved at være tid til at han skal sove på eget værelse

Min søn er lige en måned ældre end din og han kom (med stor succes) på eget værelse allerede i juleferien. Han vågner nu kun én gang om natten og vi regner med at trappe ham ud af sin lille natteflaske i næste uge, så han kan sove hele natten.
Det har fungeret rigtig godt for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Victoria2013 skriver:

Gør et forsøg. Vores datter flyttede på eget værelse da hun var 3 mdr, fordi både hun og jeg ikke sov så godt i samme værelse og vækkede hinanden/holdt hinanden vågne. Hendes værelse er dog lige ved siden af vores - og med åbne døre går det altså helt fint. Og tro mig, en mor hører lydende fra baby alligevel

Jeg ammede til hun var omkring 9 mdr (dvs. op om natten indtil da) og jeg syntes ikke det var noget problem at skulle ind og hente hende. Jeg ammede så også siddende i en stol i stuen altid, og ikke i sengen. Men syntes altså ikke det var noget problem for mig at skulle ind og hente hende i et andet værelse

jeg er nok lidt sådan fordi der er en gang imellem,
så der er jo et lille stykke imellem

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

hekran skriver:

Min søn er lige en måned ældre end din og han kom (med stor succes) på eget værelse allerede i juleferien. Han vågner nu kun én gang om natten og vi regner med at trappe ham ud af sin lille natteflaske i næste uge, så han kan sove hele natten.
Det har fungeret rigtig godt for os.

kunne være vi skulle prøve i weekenden

Anmeld

9. april 2014

hekran

MiichellaMalou skriver:

kunne være vi skulle prøve i weekenden

Det er jo en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.