Mon det er tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
13 svar
4 synes godt om
5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mon det er tid til at min søn skal på eget værelse han er begyndt og vågne lige inden vi går i seng det mærkelige er at han vågner inden vi går i seng.
Men han vågner også mange gange i løbet af natten.
Så mon det er ved at være tid til at han skal sove på eget værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

moaren

MiichellaMalou skriver:

Mon det er tid til at min søn skal på eget værelse han er begyndt og vågne lige inden vi går i seng det mærkelige er at han vågner inden vi går i seng.

God ide...også inden seperationsangsten sætter ind 

(Ved godt det er meget forskelligt hvornår den indtræder)

Anmeld

5. april 2014

SandraXOXO

I kan jo prøve og se om det virker. Vores pige vågner også om natten, og der synes jeg egentlig bare det er upraktisk jeg skal ind på et andet værelse for at trøste og putte.

Anmeld

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Moaren skriver:

God ide...også inden seperationsangsten sætter ind 

(Ved godt det er meget forskelligt hvornår den indtræder)

Den tror jeg er der.
Men han vågner bare så tit og tror lidt det er os der vækker ham

Anmeld

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SandraXOXO skriver:

I kan jo prøve og se om det virker. Vores pige vågner også om natten, og der synes jeg egentlig bare det er upraktisk jeg skal ind på et andet værelse for at trøste og putte.

Ja det er også min tanke jeg gider ikke skulle rende ind på et andet værelse for det.
Men kan også være det er os der får ham vækket jeg ved det faktisk ikke.

Anmeld

5. april 2014

moaren

MiichellaMalou skriver:

Den tror jeg er der.
Men han vågner bare så tit og tror lidt det er os der vækker ham

Det er rigtigt....sådan tænkte jeg også, med begge børn. Altså at det er da meget nemmere lige at stikke en arm over til knægtens seng, end at skulle op og ind på et andet værelse. Det kan sagtens være i vækker hinanden og det kan også være, at han slet ikke har brug for at du hjælper ham videre i søvnen og hvis han er på eget værelse, skal han trods alt råbe lidt højere før du hører det 

Prøv det....man kan altid flytte fyren tilbage igen, men jeg tror nu det vil være godt for alle 

Anmeld

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Moaren skriver:

Det er rigtigt....sådan tænkte jeg også, med begge børn. Altså at det er da meget nemmere lige at stikke en arm over til knægtens seng, end at skulle op og ind på et andet værelse. Det kan sagtens være i vækker hinanden og det kan også være, at han slet ikke har brug for at du hjælper ham videre i søvnen og hvis han er på eget værelse, skal han trods alt råbe lidt højere før du hører det 

Prøv det....man kan altid flytte fyren tilbage igen, men jeg tror nu det vil være godt for alle 

Tror dog bare ikke det bliver idag da jeg ikke fik lov at sove i nat.

Anmeld

5. april 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

I kunne også prøve selv at sove et par nætter på sofaen for lige at finde ud af om det giver ham en bedre søvn. Så behøver i ikke at flytte frem og evt. Tilbage hvis det ikke er det der gør ham urolig

Anmeld

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Roselil skriver:

I kunne også prøve selv at sove et par nætter på sofaen for lige at finde ud af om det giver ham en bedre søvn. Så behøver i ikke at flytte frem og evt. Tilbage hvis det ikke er det der gør ham urolig

Man kan desværre ikke sove på vores sofaer. :/ men ellers skide godt forslag

Anmeld

9. april 2014

Victoria2013

MiichellaMalou skriver:

Gør et forsøg. Vores datter flyttede på eget værelse da hun var 3 mdr, fordi både hun og jeg ikke sov så godt i samme værelse og vækkede hinanden/holdt hinanden vågne. Hendes værelse er dog lige ved siden af vores - og med åbne døre går det altså helt fint. Og tro mig, en mor hører lydende fra baby alligevel

Jeg ammede til hun var omkring 9 mdr (dvs. op om natten indtil da) og jeg syntes ikke det var noget problem at skulle ind og hente hende. Jeg ammede så også siddende i en stol i stuen altid, og ikke i sengen. Men syntes altså ikke det var noget problem for mig at skulle ind og hente hende i et andet værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.