Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Taco78 skriver: Tja.. Jeg har ikke noget i mine, men jeg vil gerne have nogle grene i den store - og jeg ender nok med at putte enderne i en lille frysepose eller sådan noget, for jeg er også lidt 'fjollet' og passer godt på dem Her er lidt billeder
Tja.. Jeg har ikke noget i mine, men jeg vil gerne have nogle grene i den store - og jeg ender nok med at putte enderne i en lille frysepose eller sådan noget, for jeg er også lidt 'fjollet' og passer godt på dem Her er lidt billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Clgh skriver: Ellers kan du prøve at kigge på DBA. - Der er tit nogen, der laver dem for at sælge dem. Så det kan være at I kan finde en, der kan lave det perfekte bord til jeres behov.
Ellers kan du prøve at kigge på DBA. - Der er tit nogen, der laver dem for at sælge dem. Så det kan være at I kan finde en, der kan lave det perfekte bord til jeres behov.
Se lige hvad min skønne mand kom hjem med til mig idag, efter jeg har gået og snakket om de vaser i nogle dage Jeg syntes den står godt i vores reol
Monica
Troldemommi skriver: Se lige hvad min skønne mand kom hjem med til mig idag, efter jeg har gået og snakket om de vaser i nogle dage Jeg syntes den står godt i vores reol Monica
Nadia&Daniel skriver: Den passer PERFEKT der
Den passer PERFEKT der
Og et plus mere til ham, han syntes også vi skal have den med grønne striber den er jeg dog ikke hel vild med, men nu får vi se
Troldemommi skriver: Og et plus mere til ham, han syntes også vi skal have den med grønne striber den er jeg dog ikke hel vild med, men nu får vi se
Nadia&Daniel skriver:
Det der det ser kanongodt ud
Har de to store vaser fået en lille unge
Troldemommi skriver: Det der det ser kanongodt ud Har de to store vaser fået en lille unge Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128