Hvad bruger i jeres kahler vase/vaser til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

EnSødMor

Nadia&Daniel skriver:

Vores vaser (den gule kommer først onsdag)

Hvor fint... ;-) Ja elsker min billedhylder, de er så gode  

jeg ELSKER den store, var til lagersalg her i sidste uge ved kahler og der stod den til 1000!!! Vildt billigt, men jeg har en lille bandit herhjemme og en mere på vej så tør simpelthen ikke :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Troldemommi

EnSødMor skriver:

Jeg bruger mest dem på 20 cm til blomster, de passer fint til en buket, de andre jeg har står mere til pynt... Har 3 mere.. ;-) jeg har dem alle i lilla/sort og nogle få i sort og en enkelt i lilla.... Jeg er mest til lilla, så de passer fint herind..  

det handler meget om hvad man er til, men sort/hvid passer sådan overalt  

I vores hjem tror jeg sort hvis vil passe bedst, men altså jeg er også glad for farver, lilla er også fine tror jeg først bestemmer mig nede i butikken 

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

8. april 2014

friis

Clgh skriver:

Det er speciallavet  (af en privatperson)
- Men træsorten er ask, som er blevet sæbebehandlet. Og så har barken fået lov til at blive siddende for at give det et mere råt look. 
Og benene er fra HAY. 

Tror nemt man kan lave det selv hvis man er lidt fix på fingrene. 

Vi ville nemlig lave det selv , men så så jeg lige dit , så kunne det havde været vi ku slippe for det ��

Anmeld

9. april 2014

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Mine står tomme (nænner ikke at putte vand i)

Har:

1 stk. 30,5 cm (violet/sort)
1 stk. 20 cm. (grå)
3 stk. 12,5 cm. (2 x violet/sort og 1 stk. grøn)
3 stk. 8 cm./mini (sort)

Man kan putte grene i og pynte dem.... 

eller putte kunstige blomster 

Anmeld

9. april 2014

Lunae

Herhjemme har jeg en stor gul ommaggio. Den står på et trin på trappen uden noget i. Derudover har jeg en lille lillastribet. Den står på mine hay kaledo bakker. Den bliver heller ikke brugt.

Ellers har jeg kähler lovesong vasen i mellem. Den bliver sommetider brugt, men ellers er den også mest til pynt.

Bruger faktisk primært med Lyngbyvase i 20 cm til blomster

Anmeld

9. april 2014

Nadia&Daniel

Billede 1: før
Billede 2: nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2014

Nadia&Daniel

Lunae skriver:

Herhjemme har jeg en stor gul ommaggio. Den står på et trin på trappen uden noget i. Derudover har jeg en lille lillastribet. Den står på mine hay kaledo bakker. Den bliver heller ikke brugt.

Ellers har jeg kähler lovesong vasen i mellem. Den bliver sommetider brugt, men ellers er den også mest til pynt.

Bruger faktisk primært med Lyngbyvase i 20 cm til blomster

Er vild med Lyngby-vaserne

Anmeld

10. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

friis skriver:

Vi ville nemlig lave det selv , men så så jeg lige dit , så kunne det havde været vi ku slippe for det ��

Ellers kan du prøve at kigge på DBA. 
- Der er tit nogen, der laver dem for at sælge dem. Så det kan være at I kan finde en, der kan lave det perfekte bord til jeres behov. 

Anmeld

10. april 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Har fået samlet en masse kahler sammen, før stod der bare 3 vaser ved siden af hinanden uden noget i, syntes nemt de bliver kedelige bare at kigge på...  

- Hvad har i sat i jeres? Må jeg se billeder? :-) 

Tja.. Jeg har ikke noget i mine, men jeg vil gerne have nogle grene i den store - og jeg ender nok med at putte enderne i en lille frysepose eller sådan noget, for jeg er også lidt 'fjollet' og passer godt på dem
Her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

/ Taco78 

Anmeld

10. april 2014

Nadia&Daniel

Clgh skriver:

Ellers kan du prøve at kigge på DBA. 
- Der er tit nogen, der laver dem for at sælge dem. Så det kan være at I kan finde en, der kan lave det perfekte bord til jeres behov. 

Fandt selv 2 stk. der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.