Kan man blive FOR naturel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

BinaMor

Jeg bruger hver dag. Sys ikke man kan blive for naturel. Men er selv lidt en pyntedulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

L&V

For naturlig er i mine øjne når man har buske som øjnbryn håret der bare er kastet i et elastik osv. Jeg bruger ik make up hver dag men en lækker creme og måske noget mascara. Syntes der er alt for mange der bruger for meget make up og måske burde overveje den lidt mere naturlige vej.

Anmeld

4. april 2014

M (:

*Pingvinen* skriver:

Nu er det jo meget in at være Naturel i sit udseende, men kan det blive FOR naturligt?
Jeg har fået farvet vipper og har siden ikke brugt mascara og nyder det.
Har stadig BBcream og let pudder på og ofte lipgloss, men er ellers ret alm.
Nu skal vi over til nogle venner i aften og er faktisk i tvivl om jeg ''gider'' tage noget på øjnene eller om ikke bare det ser fint naturligt ud, som det er...

Hvad med jer - er I Naturel eller er den den store maling hver dag?

Jeg bruger hver dag bb-creme (primært omkring øjnene), pudder, blush og mascara. Ofte tager jeg dog kun mascara på de øverste vipper (lider meget af tørre øjne som dermed løber).. 

Til fest bruger jeg udover ovennævnte flydende eyeliner (for oven), pudder med glimmer i stedet for den alm matte, evt. læbestift og neglelak. Jeg har ikke neglelak på til dagligt, da jeg er sygeplejerske og derfor ikke må have det på på arbejde. 

Anmeld

4. april 2014

lycly

*Pingvinen* skriver:

Nu er det jo meget in at være Naturel i sit udseende, men kan det blive FOR naturligt?
Nu skal vi over til nogle venner i aften og er faktisk i tvivl om jeg ''gider'' tage noget på øjnene eller om ikke bare det ser fint naturligt ud, som det er...

Jeg synes at det klæder alle kvinder at gøre lidt ud af sig selv. Synes til gengæld ikke at den helt store krigsmaske klæder NOGEN
Personligt har jeg naturlige (dog trimmede) øjenbryn, mascara for oven og for neden, Foundation, concealer til under øjnene, blush og lidt pudder på. Og har faktisk det samme på til fest.

Synes som sagt godt man må pynte sig lidt - men ikke skjule sig, bare fremhæve

Anmeld

4. april 2014

-Sigrid-

Jeg troede du skrev om at man burde gå i bad, tage deo på eller noget i dn stil, med den overskrift

jeg har en veninde med ar i ansigtet efter en brand, og hun bruger Foundation for at folk ikke vender sig om efter hende, men ellers kan jeg ikke rigtigt se hvordan det kan være bedre med en (ofte) unaturlig hudfarve. Jeg syntes tit at kvinder med optegnede øjenbryn mm ligner en negativ udgave af amazoner. Men det kan nemt være at det er fordi at jeg går på ungdomsuddannelse, og man måske ikke er super god til det der? Eller jeg bare ligger mest mærke til dem med for meget makeup 

Jeg har mascara på for første gang i et par måneder i dag 

Anmeld

4. april 2014

LMX

Mascara til hverdag..

Hele svineriet til fest...

Anmeld

4. april 2014

Bertris

Som udgangspunkt bruger jeg aldrig makeup til hverdag, nogen dage har jeg dog lyst til at gøre lidt mere ud af mig selv, også hedder det mascara (kun øverst) streg i bunden, også en smule foundation under øjnene for at fjerne render
det under øjnene gør jeg også de dage hvor jeg skal møde op på vores skole og ikke kan læse hjemmefra, ellers ligner jeg en død et eller andet

Skal jeg til fest tager jeg det samme, også lidt øjenskygge, synes personligt jeg har et naturligt kønt ansigt

Anmeld

4. april 2014

liten-mamma

*Pingvinen* skriver:

Ved ikke om man kan blive FOR naturel, nogle klæder det, andre ikke. 

Jeg er selv lidt af en "pynte dulle". Til hver dag bruger jeg eyeliner og mascara for oven og for neden, men ellers intet. Til gengæld tager jeg monster meget sol, så behøver ikke diverse pudder osv  

Et billede af min hver dags make up:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2014

Rødhætte

Zelinasmor skriver:

Jeg bruger makeup hver dag. Jeg synes tit at kvinder uden make up eller bare med lipgloss eller mascara ser kedelige ud. 

Jeg synes specielt mange er gode til at glemme make up'en efter de er blevet mødre. Ikke alle, men mange. 

Jeg synes godt man kan gå med make up uden det ligner krigsmaling og hvor det samtidig ikke er kedeligt.

Enig

Anmeld

8. april 2014

linea hansen

*Pingvinen* skriver:

Jeg bruger nogen gang når jeg magter det men ikke noget jeg går helt vildt op i folk må se mig som jeg er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.