Kan man blive FOR naturel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Anonymo

*Pingvinen* skriver:

Nu er det jo meget in at være Naturel i sit udseende, men kan det blive FOR naturligt?
Jeg har fået farvet vipper og har siden ikke brugt mascara og nyder det.
Har stadig BBcream og let pudder på og ofte lipgloss, men er ellers ret alm.
Nu skal vi over til nogle venner i aften og er faktisk i tvivl om jeg ''gider'' tage noget på øjnene eller om ikke bare det ser fint naturligt ud, som det er...

Hvad med jer - er I Naturel eller er den den store maling hver dag?

Skal jeg ikke ud eller får besøg er jeg bare mig uden krigsmaling 

Dog syntes jeg bestemt godt man kan blive for neutral - ser man næsten syg ud syntes jeg det er for meget, ligesom jeg syntes for meget makeup er for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

*Pingvinen*

Sætter lige mig selv ind. Er total lys, så jeg farver både vipper og bryn, men er det okay sådan her?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2014

PernilleogLouis

Bruger aldrig make-up - ejer faktisk intet 

Anmeld

4. april 2014

SandraXOXO

Nogle mennesker kan sagtens bære det helt naturlige look og er smukke både med og uden make up Jeg ligner dog selv en blobfisk hvis jeg dropper make up. :-D

Anmeld

4. april 2014

Zelinasmor

Jeg bruger makeup hver dag. Jeg synes tit at kvinder uden make up eller bare med lipgloss eller mascara ser kedelige ud. 

Jeg synes specielt mange er gode til at glemme make up'en efter de er blevet mødre. Ikke alle, men mange. 

Jeg synes godt man kan gå med make up uden det ligner krigsmaling og hvor det samtidig ikke er kedeligt.

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Har aldrig gået med makeup til hverdag - heller ikke før jeg blev Mor

Til fest o.l. Tager jeg mascara og øjenskygge på, men det er sjældent

Anmeld

4. april 2014

mpr

*Pingvinen* skriver:

Nu er det jo meget in at være Naturel i sit udseende, men kan det blive FOR naturligt?
Jeg har fået farvet vipper og har siden ikke brugt mascara og nyder det.
Har stadig BBcream og let pudder på og ofte lipgloss, men er ellers ret alm.
Nu skal vi over til nogle venner i aften og er faktisk i tvivl om jeg ''gider'' tage noget på øjnene eller om ikke bare det ser fint naturligt ud, som det er...

Hvad med jer - er I Naturel eller er den den store maling hver dag?

Altså det mener jeg ikke, men jeg er så også naturlig 90% af tiden, i hvert fald med hensyn til make-up kan godt lide at gøre det engang imellem men største delen af tiden bruger jeg slet ikke make-up eller lignende, farver måske hår hver 3-4 måned Og ellers kun make-up til fest eller første dag et nyt sted

Anmeld

4. april 2014

Loopi

Synes der er alt for mange i dag der bruger den der med "jamen man er smuk hvis man er naturlig, skønhed kommer indefra og makeup er unødvendigt, jeg hviler nemlig i mig selv."
Gosh, ja okay  Skal man så føle sig unaturlig og falsk hvis man gør lidt ud af sig selv?
Jeg er bestemt ikke tilhænger af kunstige øjenvipper, optegnede skovsneglebryn og knaldrøde læber til hverdag, men det behøver jo heller ikke være enten eller!

Jeg nyder personligt at kunne gøre noget ud af mig selv, til daglig er det mascara og pudder, og til særlige lejligheder er der også eyeliner, foundation, optegnede bryn og evt. sart øjenskygge på også

Men summa summarum, den der hippie "vi er naturlige og smukke", den gælder altså langt fra for alle - vi er jo stadig nogen dødelige med lidt fedtet hud, en lille bums eller to og rander under øjnene

Anmeld

4. april 2014

Leneur

Også sjældent jeg bruger makeup til hverdag men har også ekstremt sarte øjne. Elsker dog at få farvet vipper, da det lige giver lidt ekstra. Så får den fuld skrue når jeg skal noget. Synes det er lækkert med noget fylde til vipperne. Synes også det hurtigt kan blive for meget makeup.
Du ser da helt fin ud på det billede du har lagt ind..

Anmeld

4. april 2014

lineog4

Jeg har aldrig været make up pige, men har altid ønsket mig det - men er for det første dum til det, alt ud over eyeliner og mascara ligner jeg har leget med min mors makeup taske  Derudover så glemmer jeg det og vupti skal jeg afsted og så er der ikke tid. Det samme gælder med håret forresten. Af flere omgange hver år bestemmer jeg mig for nu skal jeg gøre mere ud af mig selv, og holder det et par dage. Og sådan var det også før jeg fik børn så handler ikke om jeg er blevet mor, men at jeg er Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.