Svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det der med blærebetændelse, det kan man jo altså også sagtens få selvom man ikke går i svømmehallen. - Jeg har lige fået det og har desværre ikke været i svømmehallen i et stykke tid. 

Det er kun sundt at få rørt sig, og det er bare så lækkert at være i svømmehallen som gravid, specielt hvis man er en af dem der døjer med smerter. Og som de andre siger, så længe du ikke tage en iltflaske på ryggen og dykker mange meter ned, så burde det bestemt ikke være farligt for barnet.

Så nyd du bare at gå til svømning med din datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kommer an på hvad du mener med dykket? Ja jeg har dyppet mit hoved under vandet i svømmehallen, jeg har taget hovedspring, jeg har hentet ting på bunde der hvor jeg kunne bunde, jeg har slået kolbøtter og stået på hænder. Men jeg har vist ikke dykket ned til bunden på det dybe.

Jeg har svømmet i svømmehaller, pool og havet og kun i min aller sidste graviditet oplevede jeg at få blærerbetændelse en gang og skal ikke sige hvordan jeg fik den. 

Ok. Så kan jeg vist roligt tilmelde mig svømning igen 

Anmeld

4. april 2014

Frk.S

Du kan sagtens tage i svømmehallen.

Jeg begyndte at svømme da jeg var omkring uge 32 og ikke længere gik til spinning....det var bare dejligt.

Mht. dykning.... så er det som de andre skriver decideret dykning på dybder der er noget større end hvad du finder i svømmehallen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.