Opstart på jerntilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
12 svar
3 synes godt om
3. april 2014

*Mor Til Albert*

Hvornår skal jeg starte op på jerntilskud? Jeg er 9+0 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

liten-mamma

HFB skriver:

Hvornår skal jeg starte op på jerntilskud? Jeg er 9+0 i dag. 

Du kan starte fra idag af

Anmeld

3. april 2014

*Mor Til Albert*

liten-mamma skriver:

Du kan starte fra idag af

Ok. Og det er så resten af graviditeten? 

Anmeld

3. april 2014

liten-mamma

Ok. Og det er så resten af graviditeten? 

Ja det er det  

Du skal lige være obs på, at de kan give forstoppelse, det gjorde de med mig og havde så ondt. 

Anmeld

3. april 2014

Vivienne

liten-mamma skriver:

Ja det er det  

Du skal lige være obs på, at de kan give forstoppelse, det gjorde de med mig og havde så ondt. 

Hej liten-mamma,

Hvad gjorde du ved det?

Jeg døjer med samme problem, og min læge sagde at jeg skulle prøve at tage dem hver anden dag for at se om det blev bedre. Men der er desværre ikke ret meget forskel...

Anmeld

3. april 2014

liten-mamma

Vivienne skriver:

Hej liten-mamma,

Hvad gjorde du ved det?

Jeg døjer med samme problem, og min læge sagde at jeg skulle prøve at tage dem hver anden dag for at se om det blev bedre. Men der er desværre ikke ret meget forskel...

Jeg skiftede til nogle andre og de virkede bedre. Jeg havde stadig forstoppelse, men ikke nær så meget. Det endte med at jeg stoppede med at tage det ekstra jern tilskud. 

Anmeld

3. april 2014

Sandratoft

Vivienne skriver:

Hej liten-mamma,

Hvad gjorde du ved det?

Hemojern istedet har hjulpet på mig

Anmeld

3. april 2014

LEJ

Du skal starte i dag.  

Lige et spørgsmål fra mig også.

Hvor mange mmg tager i ved siden af jeres gravitamin?? -eller hvilken vitamin pille i spiser. 

Jeg har nemlig lige set, at der er 27 mmg i den jern pille jeg tager. Men der er også 27 mmg i min gravitamin og det giver over de 40 mmg, der står man skal tage. 

Men er det, 40 mmg + det der er i ens vitamin pille, der er det anbefalet??? 

-Håber det giver mening. 

Anmeld

3. april 2014

liten-mamma

liten-mamma skriver:

Jeg skiftede til nogle andre og de virkede bedre. Jeg havde stadig forstoppelse, men ikke nær så meget. Det endte med at jeg stoppede med at tage det ekstra jern tilskud. 

Kan se at det er dem der hedder "jern hæmoglobin", som jeg tog der virkede bedst for mig.

Anmeld

3. april 2014

Chewy

Hemo jern var også gode for mig. Fik af vide at de var specielt gode for gravide, fordi de ikke var så skrappe for maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.