Update - hvad ser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Anonym trådstarter

FrkAnonym93 skriver:

Held og lykke med det hele

Jo tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Lukas&Liam<3

Tillykke
Vi har 13 måneder mellem vores og den mindste er nu 5 uger. Det er hårdt ja! Men havde frygtet det var værre selvom vi har været uheldige med indlæggelse og storebror der konstant er syg så har været meget hjemme med begge 2. Er sikker på det er alle anstrengelserne værd

Anmeld

3. april 2014

LJMNA

Tillykke, selvom det er lidt et chok.. 

Jeg har 2 små med blot 11 mdr imellem sig, og kan ærligt sige at for os, har det slet ikk været så hårdt som frygtet

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Tillykke
Vi har 13 måneder mellem vores og den mindste er nu 5 uger. Det er hårdt ja! Men havde frygtet det var værre selvom vi har været uheldige med indlæggelse og storebror der konstant er syg så har været meget hjemme med begge 2. Er sikker på det er alle anstrengelserne værd

Mange tak  

okay det lyder som en hård omgang men ja tror også man frygter det værste g bliver lettere overrasket over det måske ikke var helt så voldsomt alligevel.. 

Sådan havde jeg det også inden jeg blev mor til den første og ja det har da været hårdt til tider men havde forventet værre hvis man kan sige det sådan  

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Tillykke, selvom det er lidt et chok.. 

Jeg har 2 små med blot 11 mdr imellem sig, og kan ærligt sige at for os, har det slet ikk været så hårdt som frygtet

Mange tak

okay det er da rart at høre men ja som skrevet ovenover så tror jeg også man tror værre end det er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.