Min manglende lyst :( parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

Du har brug for et nærvær på en måde ham den anden måde, for at det fungere skal i give hinanden de hver især former for nærvær. Du kan ikke give hvis du mangler, for så bliver du skubbet væk følelsesmæssigt. Det kommer når du får dit behov dækket, jeg havde det på samme måde til jeg følte han så mig og ikke følte mig tvunget til sex.
Der er hellere ikke noget mere ucharmerende end at sige jeg gør det hurtigt også slipper du. Hvis der skal sex til skal du også få dækket behovet for at få lyst til sex. Det jo ikke sjovt med sex hvis ikke man får noget ud af det selv. Blev noget rodet , skriver fra mobil, men håber det gav mening.

Det så rigtigt!

Han siger; kom nu bare lad os få det overstået og så kan du slappe af bagefter.

Og det finder jeg mig sgu ikke i, set handler om gensidig respekt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Blowjobs er totalt udelukket!!

Så måske et håndkøb? Eller lade ham "ride" mellem dine bryster? Eller komme ud over dig? 

Anmeld

3. april 2014

Demata

Du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til, aldrig, og det burde han heller ikke forlange af dig. Hvis han har brug for at få lettet trykket, er onani svaret.

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Så måske et håndkøb? Eller lade ham "ride" mellem dine bryster? Eller komme ud over dig? 

Det kan jeg gå med til. Må lægge forslaget for ham

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Demata skriver:

Du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til, aldrig, og det burde han heller ikke forlange af dig. Hvis han har brug for at få lettet trykket, er onani svaret.

Ja sådan har jeg det også.

Sidste graviditet og efter fødsel var det ved at ødelægge vores forhold da jeg altid følte jeg blev voldtaget.. Helt bogstaveligt

Anmeld

3. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Det kan jeg gå med til. Må lægge forslaget for ham

Det giver ihvertfald han følelsen at du stadig vil ham og du skal ikke presses til noget

Anmeld

3. april 2014

Demata

Anonym skriver:

Ja sådan har jeg det også.

Sidste graviditet og efter fødsel var det ved at ødelægge vores forhold da jeg altid følte jeg blev voldtaget.. Helt bogstaveligt

Det er også et overgreb. Det er følelsesmæssig afpresning, og især psykisk, men også fysisk, vold. 

Din krop er din egen, ikke noget andre (heller ikke kærester) kan forlange af dig, og du skylder ikke at give af den, du er ikke et objekt. Sex er mellem to mennesker, der begge har lyst til det de laver.. Ellers er der noget galt.

Pas på dig selv <3 

Anmeld

3. april 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Det så rigtigt!

Han siger; kom nu bare lad os få det overstået og så kan du slappe af bagefter.

Og det finder jeg mig sgu ikke i, set handler om gensidig respekt.

Han må lærer at acceptere at det ikke fungere lige nu, hvis det er kørt ud hvor man mener sex livet er kritisk må han jo kæmpe lidt for at du får lyst i stedet for at du ender med at føle dig som et voldtægtsofre.
Du vil få det meget svært med dig selv hvis det blev ved og det vil jo ikke kunne fungere, husk og lyt til din krop og mærk efter hvad du har lyst til, hvis du kan mærke noget giver dig lettere lyst så sig det til ham

Anmeld

3. april 2014

Lilotte87

Jeg er seriøst rystet! Kald mig bare rødstrømpe, men gu ska du da ej gøre noget du ikke har lyst til! 

Han kan tage en spiller. Du mister lysten når du er gravid og det skal respekteres. Så kan I have nærhed på anden måde og han kan selv lette trykket. Det skulle han nok kunne magte. 

Anmeld

4. april 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Jeg er seriøst rystet! Kald mig bare rødstrømpe, men gu ska du da ej gøre noget du ikke har lyst til! 

Han kan tage en spiller. Du mister lysten når du er gravid og det skal respekteres. Så kan I have nærhed på anden måde og han kan selv lette trykket. Det skulle han nok kunne magte. 

Tak !! Men Herren er af en anden mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.