Min manglende lyst :( parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
23 svar
13 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 11, vi har kun haft sex to gange siden jeg blev gravid.. Min lyst er lig nul..

Igår spurgte manden gentagelse gange om vi ikke kunne gå ind og hygge.. ' jeg skynder mig' osv sagde han..
Men da jeg så endelig sagde okay så, og vi gik ind i sengen ku jeg bare ikke.. Han blev skide fornærmet og gik ud i vrede..

Forklarede at jeg har brug for en anden slags nervær pt nemlig putte i sofaen osv, da jeg er så træt for tiden og passer vores datter hele dage .

Er jeg helt gal på den?

Hvad kan jeg gøre for at få mere lyst og manden kan få lidt.. Det går ham meget på og gjorde det også med vores første.,

Alternativet er jo at tvinge sig til det men det føles som overgreb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 11, vi har kun haft sex to gange siden jeg blev gravid.. Min lyst er lig nul..

Igår spurgte manden gentagelse gange om vi ikke kunne gå ind og hygge.. ' jeg skynder mig' osv sagde han..
Men da jeg så endelig sagde okay så, og vi gik ind i sengen ku jeg bare ikke.. Han blev skide fornærmet og gik ud i vrede..

Forklarede at jeg har brug for en anden slags nervær pt nemlig putte i sofaen osv, da jeg er så træt for tiden og passer vores datter hele dage .

Er jeg helt gal på den?

Hvad kan jeg gøre for at få mere lyst og manden kan få lidt.. Det går ham meget på og gjorde det også med vores første.,

Jeg havde brug for begge former for nærvær, da jeg var gravid, så kan godt forstå dig! 

Tror det er helt normalt ikke at have den store lyst til, at have sex og også omvendt! 

Tal med ham om, at du ikke lyst til sex, men at nærvær ved at putte og sådan er en løsning for dig

Anmeld

3. april 2014

SandraXOXO

Giv ham blowjob? Det gør jeg tit når jeg ikke lige orker have sex, og min mand brokker sig aldrig.

Anmeld

3. april 2014

B&J

Fortæl ham sandheden du har lyst til ham hans omsorg og kærlighed men ikke sex og det er helt alm 

Anmeld

3. april 2014

MorDk

Sig det som det er. At lysten til "den slags nærvær" ikke er tilstede pt. Men husk at vise ham omsorg også. Måske bare på anden vis. Blowjob, berøring, kys, ros osv. Mændende står lidt på sidelinien under graviditeten så det er vigtigt at indrage dem. Også i følelser, tanker, lyster osv. 

Du er ikke unormal. Det er helt normalt at sexlysten forsvinder. MEN jeg vil sige da jeg nået uge 18-20 stykker vendte lysten tilbage. Dog har jeg haft sex med min kæreste på trods af at lysten ikke har været der. Men når man er igang så mærker man nærheden, lysten osv. komme snigende...

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Giv ham blowjob? Det gør jeg tit når jeg ikke lige orker have sex, og min mand brokker sig aldrig.

Blowjobs er totalt udelukket!!

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Sig det som det er. At lysten til "den slags nærvær" ikke er tilstede pt. Men husk at vise ham omsorg også. Måske bare på anden vis. Blowjob, berøring, kys, ros osv. Mændende står lidt på sidelinien under graviditeten så det er vigtigt at indrage dem. Også i følelser, tanker, lyster osv. 

Du er ikke unormal. Det er helt normalt at sexlysten forsvinder. MEN jeg vil sige da jeg nået uge 18-20 stykker vendte lysten tilbage. Dog har jeg haft sex med min kæreste på trods af at lysten ikke har været der. Men når man er igang så mærker man nærheden, lysten osv. komme snigende...

Jeg har skam sagt det som det var, nok det der reelt var problemet for ham..

Anmeld

3. april 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Er jeg helt gal på den?

Har I snakket om det når der IKKE lige er lagt op til sex?
Fx over en kop et eller andet hvor han ikke lige er liderlig?

En afvisning er hård, og gentagne afvisninger er voldsomt svære at håndtere og hvis man samtidig med en afvisning får at vide at ens partner gerne vil putte i sofaen er det altså et lidt fesent forslag i den ophidsede og afvistes hoved... 

Forstår ikke han orker at presse dig ved at love han er hurtig men forstår til dels godt han blir vrissen hvis du først har sagt ok til det og trækker dig bagefter.

Sex skal aldrig være for den andens skyld men fordi man har lyst til sin partner.

Det sagt, så igen snak om det når der ikke lige er lagt op til sex og afvist, så er han nok lidt mere lydhør end midt i sine seksuelle frustrationer og ærgelserne over at blive afvist

Anmeld

3. april 2014

Anitta Kristiansen

Du har brug for et nærvær på en måde ham den anden måde, for at det fungere skal i give hinanden de hver især former for nærvær. Du kan ikke give hvis du mangler, for så bliver du skubbet væk følelsesmæssigt. Det kommer når du får dit behov dækket, jeg havde det på samme måde til jeg følte han så mig og ikke følte mig tvunget til sex.
Der er hellere ikke noget mere ucharmerende end at sige jeg gør det hurtigt også slipper du. Hvis der skal sex til skal du også få dækket behovet for at få lyst til sex. Det jo ikke sjovt med sex hvis ikke man får noget ud af det selv. Blev noget rodet , skriver fra mobil, men håber det gav mening.

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

UnderCover36 skriver:

Har I snakket om det når der IKKE lige er lagt op til sex?
Fx over en kop et eller andet hvor han ikke lige er liderlig?

En afvisning er hård, og gentagne afvisninger er voldsomt svære at håndtere og hvis man samtidig med en afvisning får at vide at ens partner gerne vil putte i sofaen er det altså et lidt fesent forslag i den ophidsede og afvistes hoved... 

Forstår ikke han orker at presse dig ved at love han er hurtig men forstår til dels godt han blir vrissen hvis du først har sagt ok til det og trækker dig bagefter.

Sex skal aldrig være for den andens skyld men fordi man har lyst til sin partner.

Det sagt, så igen snak om det når der ikke lige er lagt op til sex og afvist, så er han nok lidt mere lydhør end midt i sine seksuelle frustrationer og ærgelserne over at blive afvist

Ja vi har snakket om det.. I sidste graviditet tvang jeg mig til det og det ender det også med idag.
Om ikke andet så for husfreden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.