Nf veloverstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

BigHope13

LinLin skriver:

Vi har i dag været til nf og alt så fint ud; hjertet slog, hjernen så ud som den skulle, alle lemmer var der og den var meget livlig
Vi fik desuden en lav risikovurdering (intet tal)

Jeg blev sat 3 dage frem, så termin hedder nu 7. Oktober

Vi fik at vide, at vi til hver en tid kunne ringe og sige, vi havde brug for en scanning (pga den vi mistede i sommer). Tænker vi nok vil benytte os af det, inden vi skal til næste scanning, da Noas hjerte holdt op med at slå to uger efter nf! Det var rigtigt rart at få at vide at vi kan det uden at skulle forklare os

Næste planlagte scanning er 28. April hvor vi skal til tidlig hjertescanning da jeg selv havde en hjertefejl...

Er såååå lettet og glad

Hvor er det dejligt at læse og dejligt for jer at i kan komme til eksta scanning.
Håber alt fortsat kommer til at gå lige efter bogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

LinLin

Tak alle sammen

Anmeld

3. april 2014

LinLin

Isabella_mor skriver:

Skøøønt så er vi jo tæt på hinanden  

Ja
Måske overhaler jeg dig og føder først

Anmeld

3. april 2014

Trekløver(:

LinLin skriver:

Vi har i dag været til nf og alt så fint ud; hjertet slog, hjernen så ud som den skulle, alle lemmer var der og den var meget livlig

Vi fik at vide, at vi til hver en tid kunne ringe og sige, vi havde brug for en scanning (pga den vi mistede i sommer). Tænker vi nok vil benytte os af det, inden vi skal til næste scanning, da Noas hjerte holdt op med at slå to uger efter nf! Det var rigtigt rart at få at vide at vi kan det uden at skulle forklare os

Næste planlagte scanning er 28. April hvor vi skal til tidlig hjertescanning da jeg selv havde en hjertefejl...

Er såååå lettet og glad

Hvor er det dejligt, og godt i kan ringe og be om en ekstra scanning, så i ikke skal gå at være nervøse.

Anmeld

8. april 2014

Vivienne

LinLin skriver:

Er såååå lettet og glad

Hej LinLin,

Hvor er det dejligt at høre alle de positive nyheder  Er virkelig glad på jeres vegne.

Jeg så lige at du havde skrevet: Vi fik desuden en lav risikovurdering (intet tal)
Hvad betyder "intet tal"? Er der også noget der hedder det?

Jeg skal selv til NF skanning på mandag. Glæder mig utrolig meget, men samtidigt er jeg også nervøs

Anmeld

8. april 2014

LinLin

Vivienne skriver:

Hej LinLin,

Hvor er det dejligt at høre alle de positive nyheder  Er virkelig glad på jeres vegne.

Jeg så lige at du havde skrevet: Vi fik desuden en lav risikovurdering (intet tal)
Hvad betyder "intet tal"? Er der også noget der hedder det?

Jeg skal selv til NF skanning på mandag. Glæder mig utrolig meget, men samtidigt er jeg også nervøs

Jeg har været til nf i alt fire gange og har aldrig fået et tal som fx 1:8734... Jeg har bare fået at vide der var lav risiko (og det er fint for mig )

Kender godt nervøsiteten... Tror bare det følger med... Held og lykke - selvfølgelig er alt ok!!

Anmeld

9. april 2014

Vivienne

LinLin skriver:

Jeg har været til nf i alt fire gange og har aldrig fået et tal som fx 1:8734... Jeg har bare fået at vide der var lav risiko (og det er fint for mig )

Kender godt nervøsiteten... Tror bare det følger med... Held og lykke - selvfølgelig er alt ok!!

Hvor er det dejligt for dig (jer)  

Ja, det håber jeg også meget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.