Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har i dag været til nf og alt så fint ud; hjertet slog, hjernen så ud som den skulle, alle lemmer var der og den var meget livlig Vi fik desuden en lav risikovurdering (intet tal)Jeg blev sat 3 dage frem, så termin hedder nu 7. OktoberVi fik at vide, at vi til hver en tid kunne ringe og sige, vi havde brug for en scanning (pga den vi mistede i sommer). Tænker vi nok vil benytte os af det, inden vi skal til næste scanning, da Noas hjerte holdt op med at slå to uger efter nf! Det var rigtigt rart at få at vide at vi kan det uden at skulle forklare os Næste planlagte scanning er 28. April hvor vi skal til tidlig hjertescanning da jeg selv havde en hjertefejl...Er såååå lettet og glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejlig læsning.....
lineog4 skriver: Dejlig læsning.....
LinLin skriver: Vi har i dag været til nf og alt så fint ud; hjertet slog, hjernen så ud som den skulle, alle lemmer var der og den var meget livlig Vi fik desuden en lav risikovurdering (intet tal)Jeg blev sat 3 dage frem, så termin hedder nu 7. OktoberVi fik at vide, at vi til hver en tid kunne ringe og sige, vi havde brug for en scanning (pga den vi mistede i sommer). Tænker vi nok vil benytte os af det, inden vi skal til næste scanning, da Noas hjerte holdt op med at slå to uger efter nf! Det var rigtigt rart at få at vide at vi kan det uden at skulle forklare os Næste planlagte scanning er 28. April hvor vi skal til tidlig hjertescanning da jeg selv havde en hjertefejl...Er såååå lettet og glad
Hvor dejligt
Fin lille baby
Fantastisk
Skøøønt så er vi jo tæt på hinanden
Det må være lækkert med den ekstra tryghed.. Og tillykke med det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128