Hvor længe på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

FogL

Nu har jeg kun 1, men var der fra natten til søndag (fødte søndag morgen) og indtil tirsdag aften-ish..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Momster89

1. Gang 10 dag
2. Gang 8 timer

Anmeld

2. april 2014

Clisolka

EKBJ skriver:

Hvor længe var i på sygehuset efter i havde født? Både med den 1 og 2 barn

1. gang 5 dage og her 2. gang 3 dage 

Første gang fik jeg et akut kejsersnit, og hun fik gulsot, så derfor de ekstra dage. Her 2. gang skulle jeg være indlagt min. 3 dage pga. min diabetes 

Anmeld

2. april 2014

helle85

EKBJ skriver:

da jeg fødte den første lå jeg på sygehuset i 4-5 dage efter eget valg med nr 2 lå jeg der i 5 timer

Anmeld

2. april 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
EKBJ skriver:

Havde du planlagt og føde hjemme?

Ja det var fuld ud planlagt, syntes at det var så besværligt og træls at skulle ud på den tur første gang. Plus at jeg føder hurtigt, så ville hellere have en tryg hjemme fødsel frem for en panisk og utryg i bilen

Anmeld

2. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
EKBJ skriver:

da jeg fik den første var jeg indlagt i 12 dage hvoraf 2 var på intensiv og de næste 5 i næsten total mørke...  Jeg havde nemlig svangerskabsforgiftning der udviklede sig til fødselskramper, så min søn er født ved akut kejsersnit...

2. gang er jeg desværre ikke helt nået til endnu, men ved at det ihvertfald bliver nogle dage...

Anmeld

2. april 2014

Isabella_mor

Blev indlagt mandag, fik kejsersnit tirsdag, kom hjem igen fredag. Så 5 dage. 

Anmeld

2. april 2014

M&N

EKBJ skriver:

1. barn var vi indlagt på patienthotellet i 3 døgn :-)

Anmeld

2. april 2014

Aabye

EKBJ skriver:

Første gang var jeg der i 4 dage, fordi at amningen bare ikke ville op og køre.. Det kom den på 3 dagen, og der ville de godt at jeg blev et døgn mere, hvis jeg havde lyst, for at være sikker på at det fungerede som det skulle.. 

Anden gang var jeg 3 dage på sygehuset.. men det var fordi min dreng blev indlagt på neo med et hul i lungen.. Så der skule de være sikre på at hullet var helet som det skulle, og at han ikke fik infektioner.. Og så fik han en masse smertestillende fordi hans hovede var et kæmpe stort blåt mærke.. Han var ret stor (4600 g 56 cm) og han er født voldsomt hurtigt.. Så der var en masse blodkar der var bristet på ham under forløbet.. Hans øjne var også knald røde.. :/ 

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Dut-ugle skriver:

Ja det var fuld ud planlagt, syntes at det var så besværligt og træls at skulle ud på den tur første gang. Plus at jeg føder hurtigt, så ville hellere have en tryg hjemme fødsel frem for en panisk og utryg i bilen

Jeg har så meget overvejet det, da jeg synes der var så meget uro på sygehuset. Jeg er ik en hurtig føder men manglede virkelig trygheden. Og blev forvirret over alle de jordemødre der var.. :/ 

Hvordan var det og føde hjemme? Og hvordan var det timerne efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.