Hvor er tiden? Barsel med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

liten-mamma

Hvordan finder jeg tiden til at træne?

Jer der er på barsel og ikke har muligheder for at li kaste baby om til bedste mens man li smutter ind og træne, hva gør i?

Min vægt stiger og stiger og stiger i forbindelse med al for doven barsel og et rygestop og så jeg blevet det største slikmund

Hjælp, hvor/hvordan træner i?

Fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Jer der er på barsel og ikke har muligheder for at li kaste baby om til bedste mens man li smutter ind og træne, hva gør i?

Min vægt stiger og stiger og stiger i forbindelse med al for doven barsel og et rygestop og så jeg blevet det største slikmund

Jeg tog min baby MED i fitness og ellers trænede jeg derhjemme når hun sov  

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg tager min søn med. Jeg går på mor/barn hold to gange om ugen (hvor han må være med), og resten af dagene står han i barnevognen og sover imens

Ellers går jeg lange ture med barnevognen og løber.

Anmeld

2. april 2014

Clisolka

hekran skriver:

Jeg træner ikke
Min skønne basse er ingen supersover, så det bliver til 1 time om formiddagen og 40 minx2 om eftermiddagen. Da fravælger jeg altså træning og vælger i stedet at ordne hjemmet inden de andre tre rollinger kommer hjem. Jeg vælger at hente dem tidligt og give dem lov til at have legekammerater med hjem. Min barsel bliver brugt på mine børn og min krop vidner om, at jeg har dem.
Meeeen kunne dog godt trænge til at tabe 5-8 kilo. Er dog ret sikker på, at det ryger, når jeg skal starte på arbejde igen. Sidst jeg startede på arbejde, tabte jeg mig 10 kilo bare ved at få en rutineret hverdag og spisning (samt lidt travlt )

Men ville til enhver tid tro, at en god trilletur om dagen ville give dig overskud og velvære. En rask gåtur kan sagtens konkurrere med en time i træningscenter.

Jeg kunne have skrevet det samme  Min mindste er bestemt heller ikke en supersover - og slet ikke i sin barnevogn  

Jeg prioriterer tiden med børnene - og sørger for at få gjort rent inden den store kommer hjem fra børnehave  Det er begrænset hvor meget kæresten kan hjælpe til, da han har gigt i ryggen 

Jeg ved af erfaring, at jeg nok skal tabe de ekstra få kg der kom på min krop i løbet af graviditeten, når jeg starter på arbejde igen. Sidste gang røg der 25 kg, men denne gang tog jeg kun 7 kg på i det hele under graviditeten, og de er smidt 

Dog nyder jeg at gå lange ture med barnevognen - det er et win win for mig, for så vil han gerne sove i den (han vågner lige så snart den står stille) 

Anmeld

2. april 2014

A.n.onym.

For træning hjemme i stuen, findes der en masse gode videoer på youtube der kommer frem hvis du søger på "fitnessblender" dem bruger jeg ��

Anmeld

2. april 2014

L&V

Jeg træner om aftenen når ungerne er puttet eller lige efter aftensmaden så er de hjemme sammen med deres far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.