Hvor er tiden? Barsel med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
15 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2014

Anonym trådstarter

Hvordan finder jeg tiden til at træne?

Jer der er på barsel og ikke har muligheder for at li kaste baby om til bedste mens man li smutter ind og træne, hva gør i?

Min vægt stiger og stiger og stiger i forbindelse med al for doven barsel og et rygestop og så jeg blevet det største slikmund

Hjælp, hvor/hvordan træner i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

FrkZier

Anonym skriver:

Jer der er på barsel og ikke har muligheder for at li kaste baby om til bedste mens man li smutter ind og træne, hva gør i?

Min vægt stiger og stiger og stiger i forbindelse med al for doven barsel og et rygestop og så jeg blevet det største slikmund

Jeg løb/gik ture med barnevognen, trænede hjemme i stuen når han sov lur.. og ellers så trænede/træner jeg om aftenen når han var/er lagt i seng og far er hjemme

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jeg løb/gik ture med barnevognen, trænede hjemme i stuen når han sov lur.. og ellers så trænede/træner jeg om aftenen når han var/er lagt i seng og far er hjemme

Hvordan træner du hjemme?

Tænker, det jo noget nemmere i fitness hvor der er folk der kan fortælle mig, at sådan får jeg flad mave, tyndere lår, slankere ben osv osv.

Anmeld

1. april 2014

FrkZier

Anonym skriver:

Tænker, det jo noget nemmere i fitness hvor der er folk der kan fortælle mig, at sådan får jeg flad mave, tyndere lår, slankere ben osv osv.

jeg brugte rigtig meget Jillian Michael, hun har en masse videoer på youtube - der ligger generelt bare MANGE forskellige træningsvideoer på youtube, hvor du 'bare' gør som de gør

Anmeld

1. april 2014

mommy1991

Anonym skriver:

I hverdagene træner jeg om formiddagen, når Leander sover - så står han bare udenfor i barnevognen

Anmeld

1. april 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg timede, ligesom Emmagirl, min træning med Hjaltes formiddagslur.. 

Anmeld

1. april 2014

M (:

Anonym skriver:

Man kan ikke punkttabe sig. Den eneste vej til slankere lår og fladere mave er den sure, kedelige vej bestående af sund kaloriefattig kost kombineret med træning.

Du kan sagtens punkttræne for at få stærke lår, mavemuskler eller lign., men du kan intet gøre for at bestemme, hvorfra på kroppen dit fedt forsvinder under vægttabet. 

Anmeld

2. april 2014

Isabella_mor

Jeg tog baby MED til træning. Simpelthen. 

Anmeld

2. april 2014

MorDk

Nu ved jeg ik hvor stor baby er men ellers trænede jeg med baby. Mavebøjninger imens min datter lå på mine bene. Brugte baby som vægt... hehe.... Og lavede mange øvelser på gulvet med min datter. F.eks arm bøjninger... for hver tag kyssede jeg min datter på maven osv. Hun sys det var fantastisk!!

Anmeld

2. april 2014

hekran

Jeg træner ikke
Min skønne basse er ingen supersover, så det bliver til 1 time om formiddagen og 40 minx2 om eftermiddagen. Da fravælger jeg altså træning og vælger i stedet at ordne hjemmet inden de andre tre rollinger kommer hjem. Jeg vælger at hente dem tidligt og give dem lov til at have legekammerater med hjem. Min barsel bliver brugt på mine børn og min krop vidner om, at jeg har dem.
Meeeen kunne dog godt trænge til at tabe 5-8 kilo. Er dog ret sikker på, at det ryger, når jeg skal starte på arbejde igen. Sidst jeg startede på arbejde, tabte jeg mig 10 kilo bare ved at få en rutineret hverdag og spisning (samt lidt travlt )

Men ville til enhver tid tro, at en god trilletur om dagen ville give dig overskud og velvære. En rask gåtur kan sagtens konkurrere med en time i træningscenter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.